ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 27 اسفند 1393     |     کد : 86649

بازنگری در نحوه اجرای ارزشیابی تحصیلی پایه دوم ابتدایی‌

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از بازنگری در آیین نامه و شیوه اجرایی ارزشیابی توصیفی پایه دوم ابتدایی خبر داد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از بازنگری در آیین نامه و شیوه اجرایی ارزشیابی توصیفی پایه دوم ابتدایی خبر داد.

محمد دیمه‌ور در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به پرسشی درباره نارضایتی‌هایی از نحوه ارزشیابی تحصیلی در دوره ابتدایی تصریح کرد:‌ مشکلاتی در نحوه اجرای ارزشیابی توصیفی وجود دارد.

وی افزود:در این خصوص مطالعاتی انجام داده‌ایم و براساس آن بازنگری در آیین‌نامه اجرایی ارزشیابی توصیفی در دست اقدام است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نظام ارزشیابی توصیفی مورد تایید اکثریت کارشناسان حوزه تعلیم و تربیت است درعین حال عنوان کرد: با توجه به اینکه اشکالات و نظراتی نیز در این خصوص مطرح بود، البته اصل این نظام ارزشیابی مورد نقد نیست، آیین نامه و شیوه اجرایی ارزشیابی توصیفی را در پایه دوم ابتدایی بازنگری خواهیم کرد، در حال حاضر این شیوه بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش در پایه اول و دوم ابتدایی اجرا می‌شود.


نوشته شده در   چهارشنبه 27 اسفند 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode