ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 22 اسفند 1393     |     کد : 86432

امام جمعه میانه: ولایت مداری مردم، ایران اسلامی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان بیمه کرده است

امام جمعه میانه گفت: اگر امروز نظام ما به اقتدار و عزت دست یافته در سایه ولایتمداری مردم ایران و رهبری مقتدرانه ولی فقیه بوده است.

امام جمعه میانه گفت: اگر امروز نظام ما به اقتدار و عزت دست یافته در سایه ولایتمداری مردم ایران و رهبری مقتدرانه ولی فقیه بوده است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا حامدی در خطبه های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت سالروز تشکیل بنیاد شهید به دستور امام خمینی (ره) به ولایتمداری شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و امنیت امروز جامعه ایران را مرهون از خودگذشتگی و جانفشانی آنان خواند.

وی بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید و اظهار کرد: در همین راستا، شب گذشته مراسم گرامیداشت یاد و خاطره یکهزارو 200 شهید شهرستان میانه در مسجد جامع شهر برگزار شد.

امام جمعه میانه شرکت در مجالس یاد بود شهدا را نعمت و برکتی بزرگ برای ملت و سبب انتقال فرهنگ ایثارو شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا عنوان کرد.

حجت الاسلام حامدی در ادامه خطبه ها با اشاره به 25 اسفند ماه، سالروز بمباران شیمیایی حلبچه توسط جنگنده های بعثی از این رویداد تاریخی تلخ به عنوان هولناک ترین واقعه جنگ تحمیلی یاد کرد.

وی همچنین با اشاره به 26 اسفند سالروز ارتحال یادگار امام راحل مرحوم حاج سید احمد خمینی(ره) گفت: وی همچون سربازی فداکار در خدمت نظام و پس از ارتحال امام (ره) در خدمت رهبری بود.

خطیب جمعه میانه با اشاره به برگزاری اجلاس مجلس خبرگان رهبری و انتخاب آیت الله یزدی به عنوان رییس این مجلس، افزود: همچنان که رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان فرمودند، در تحقق اسلام کامل و ناب محمدی (ص) چیزی به نام دین حداقلی نداریم.

امام جمعه میانه همچنین از آغاز ثبت نام حوزه های علمیه خواهران و برادران این شهرستان خبر داد.

شهرستان میانه با 180 هزار نفر جمعیت در 178 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.


نوشته شده در   جمعه 22 اسفند 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode