ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 22 اسفند 1393     |     کد : 86426

ضرورت حفظ حرمت ایام فاطمیه در آغازین روزهای سال جدید

امام جمعه شهرستان اهر بر ضرورت حفظ حرمت ایام فاطمیه در آغازین روزهای سال جدید تأکید کرد.


امام جمعه شهرستان اهر بر ضرورت حفظ حرمت ایام فاطمیه در آغازین روزهای سال جدید تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام  جواد حاجی زاده در خطبه های نماز جمعه شهرستان اهر با بیان اینکه روزهای آخر سال و آغازین سال جدید با ایام شهادت حضرت زهرا( ) مقارن است، گفت: از مردم و جوانان انتظار داریم ضمن حفظ حرمت این ایام در مجالس عزای آن بانوی اسلام شرکت کنند و امیدواریم سالی توأم با برکت در پیش رو داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به روزهای پایانی سال و استفاده از مواد محترقه افزود: والدین باید در این روزهای پایانی سال مواظب فرزندانشان باشند تا خدای نکرده شاهد ایجاد مشکلات و حوادث ناگوار نباشیم.

امام جمعه شهرستان اهر همچنین با اشاره به ۲۲ اسفند سالروز بزرگداشت شهدا ادامه داد: تکریم شهدا و به خصوص خانواده های شهدا که فرزندان آنچنانی تربیت و تقدیم انقلاب و اسلام کرده اند وظیفه همه ماست.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری ابراز داشت: عمل به این نامگذاری از توقعات مقام معظم رهبری بود و الآن که در روزهای پایانی سال قرار داریم مسولان باید بگویند در زمینه های فرهنگی و اقتصادی چه کرده اند که امیدواریم کارنامه درخشانی ارایه شود تا دل مقام معظم رهبری خوشحال و خرسند شود.

امام جمعه شهرستان اهر همچنین با اشاره به اجلاس مجلس خبرگان رهبری و انتخاب آیت الله یزدی به ریاست مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدواریم با توجه به وظایف سنگینی که اعضای مجلس خبرگان رهبری دارند بیش از پیش در انجام وظایفشان موفق شوند.

وی، با اشاره به پیروزی های اخیر در تکریت و صلاح الدین عراق گفت: این پیروزی ها با حضور نیروهای ارتش و مردمی به دست آمده است و آمریکا و حامیان داعش در این پیروزی ها نقشی ندارند چرا که در ظاهر مخالف با داعش هستند اما در پنهان به داعش کمک می کنند و این مردم و ارتش عراق است که در مقابل داعش ایستادگی می کنند



نوشته شده در   جمعه 22 اسفند 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode