ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 15 اسفند 1393     |     کد : 86103

امام جمعه میانه: بازار 76 میلیونی بزرگترین پتانسیل برای رونق بخشیدن به اقتصاد کشور است

امام جمعه میانه با اشاره به اینکه بازار 76 میلیونی بزرگترین ظرفیت برای رونق بخشی به اقتصاد کشور است، گفت: بالا رفتن کیفیت اجناس داخلی متناسب با نیاز مصرف کننده و پرهیز مردم از خرید اجناس خارجی و لوکس، کمر تحریم را خواهد شکست.

امام جمعه میانه با اشاره به اینکه بازار 76 میلیونی بزرگترین ظرفیت برای رونق بخشی به اقتصاد کشور است، گفت: بالا رفتن کیفیت اجناس داخلی متناسب با نیاز مصرف کننده و پرهیز مردم از خرید اجناس خارجی و لوکس، کمر تحریم را خواهد شکست.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا حامدی خرید کالای داخلی را کمک به اقتصاد کشور خواند و افزود: بها دادن به اجناس داخلی و خودداری از خرید اجناس مشابه خارجی، عامل اصلی رونق اقتصاد کشور است.

وی همچنین با تاکید بر لزوم کنترل قیمت ها در بازار در آستانه سال نو، بر ضرورت جلوگیری از قاچاق کالا در کشور تاکید کرد.

امام جمعه میانه گفت: کنترل نرخ کالاهای مختلف و جلوگیری از بالا رفتن تورم حاکم بر بازار از جمله مواردی است که باید در اولویت برنامه های دولت قرار گیرد.

حجت الاسلام حامدی همچنین با اشاره به اینکه اگر مسلمانان به تکالیف دینی خود به درستی عمل کنند، شاهد افزایش بی علت قیمت ها نخواهیم بود، افزود: در جامعه ایرانی و اسلامی که درآن تمام مسایل و احکام دینی به درستی اجرا شود، نیازی به نظارت و کنترل نیست.

وی گفت: عزم و اراده مردم و مسوولان در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی از جمله راهکارهای عملی در برون رفت از شرایط کنونی است.

حجت الاسلام حامدی خاطرنشان کرد: اجتناب از وابستگی به مصرف گرایی و متکی نبودن به بودجه نفت از جمله اهداف مهم پیش روی نظام است.

وی در ادامه خطبه ها با اشاره به روز 15 اسفند ماه روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی، اظهار کرد: درخت نعمتی الهی است که ازسوی خداوند دراختیار انسان ها قرار گرفته و با کمی تعمق به گذشته می توان دریافت برخی مشکلات از جمله وجود ریزگردها در سایه بی توجهی به حفظ منابع طبیعی و کاشت درخت است.

امام جمعه میانه با اشاره به فرا رسیدن 20 اسفند ماه روز ملی راهیان نور، این حرکت را مهم و مبارک عنوان کرد و افزود: اردوهای راهیان نور بهترین و آسان ترین راه در جهت شناساندن اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی است.

شهرستان میانه با 180 هزار نفر جمعیت در 178 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.


نوشته شده در   جمعه 15 اسفند 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode