ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 15 اسفند 1393     |     کد : 86099

امام جمعه مراغه: ورود مردم برای بدست گرفتن اقتصاد لازمه موفقیت در این عرصه است

امام جمعه مراغه گفت: ورود مردم برای بدست گرفتن اقتصاد لازمه موفقیت کشور در این عرصه است.

امام جمعه مراغه گفت: ورود مردم برای بدست گرفتن اقتصاد لازمه موفقیت کشور در این عرصه است.


حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به فرمایش های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص وابستگی اقتصاد کشور به نفت و دولتی بودن آن، افزود: اگر مردم عزمی جدی برای رود به اقتصاد داشته و آن را در دست بگیرند، می توانیم علاوه بر خروج از بحران های اقتصادی در این زمینه نیز به خوداتکایی برسیم.

وی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت مردمی، برنامه ریزی برای استحکام تولید داخلی، خروج از اقتصاد نفتی، افزایش درآمد مالیاتی و ارتقای بهره وری با کاهش هزینه تولید و افزایش کیفیت تولیدات داخلی از مهمترین راهکارهای توسعه اقتصاد در کشور است.

خطیب جمعه مراغه ادامه داد: با توجه به فشارهای بین المللی و تحریم های استکبار جهانی تنها راه برون رفت از تحریم ها، خارج شدن از اقتصاد وابسته به نفت و دولتی اجرای اقتصاد مقاومتی است که رهبر معظم انقلاب که همیشه بر آن تاکید داشتند.

حجت الاسلام پورمحمدی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این سیاست ها تمام مسوولان از جمله قوه مقننه باید زمینه ورود مردم به این اقتصاد را بیشتر از گذشته فراهم کند تا دولت نیز بتواند با تحویل این مسوولیت به مردم در نظارت بر آن موفق تر عمل کند.

وی همچنین با اشاره به تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و هفته احسان و نیکوکاری افزود: توجه به نیازمندان از سنت های حسنه دین اسلام بوده که امام راحل با صدور این فرمان توانستند توجه به این سنت را بیش از گذشته در افکار عمومی جامعه نهادینه کنند.

حجت الاسلام پورمحمدی بر توجه همیشکی مردم به نیازمندان تاکید کرد و گفت: اجرای این سنت حسنه توسط مردم اقدامی شایسته و قابل تقدیر است.

مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 15 اسفند 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode