ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 15 اسفند 1393     |     کد : 86094

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: سخنرانی دلقک اسراییل در کنگره آمریکا شکاف سیاسی بین حکام این کشور را نشان داد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به سخنرانی اخیر دلقک اسراییل در کنگره آمریکا اشاره کرد و گفت: این سخنرانی به دعوت کنگره بوده و کاخ سفید نقشی در آن نداشته و این به معنای شکاف سیاسی بین حکام آمریکاست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به سخنرانی اخیر دلقک اسراییل در کنگره آمریکا اشاره کرد و گفت: این سخنرانی به دعوت کنگره بوده و کاخ سفید نقشی در آن نداشته و این به معنای شکاف سیاسی بین حکام آمریکاست.


آیت الله محسن مجتهدشبستری در خطبه های نمازجمعه تبریز افزود: 60 نفر از نمایندگان کنگره آمریکا در حین سخنرانی نتانیاهو به نشانه اعتراض کنگره را ترک کردند، هر چند این اقدامات و اتفاقات تاثیری در سیاست گذاری آمریکا در قبال اسراییل نخواهد داشت.

وی گفت: ادعای حمایت ایران از تروریسم و هشدار در مورد ایران اتمی از سوی دلقک اسراییل فرافکنی بیش نیست.

آیت الله مجتهدشبستری اضافه کرد: اگر منظور اسراییل از حمایت ایران از تروریسم حمایت از حزب الله، حماس و مردم انقلابی منطقه است، این را بداند که ایران به کوری چشم نتانیاهو و رژیم غاصب اسراییل از حزب الله، حماس و مردم سوریه، لبنان و یمن و عراق و هرفردی که انقلاب اسلامی را دوست بدارد، حمایت کرده و خواهد کرد.

وی مقابله با ظالمان را فرموده و خواست اسلام عنوان کرد و گفت: اسراییل مقام برتر غاصبان و ظالمان دنیا را دارد و ایران اسلامی تا ریشه کن شدن این دولت کودک کش شعار مرگ بر اسراییل از زبان مسلمانان نخواهد افتاد.

امام جمعه تبریز در ادامه خطبه ها با اشاره به اینکه رسیدن به توافق در مذاکرات هسته ای فتح الفتوح نیست، همانطور که شکست در این مذاکرات از عظمت ملت ایران نخواهد کاست، افزود: این مذاکرات همچنان ادامه دارد و اگر به توافق رسیدیم اشکالی ندارد و یک موفقیت در روابط سیاسی است، اما در صورت شکست مذاکرات نیز ملت ایران همانند گذشته و باهوش و فراست در مقابل تحریم ها ایستادگی خواهد کرد.

امام جمعه تبریز همچنین به ایام فاطمیه و همزمانی آن با ایام نوروز اشاره کرد و گفت: نباید این ایام تحت الشعاع عید نوروز واقع شود و مردم در کنار صله ارحام و دید و بازدید حرمت این ایام را حفظ کنند.

آیت الله مجتهدشبستری همچنین به مناسبت های هفته و روز درختکاری و احسان و نیکوکاری اشاره کرد و افزود: هم درختکاری و هم احسان و انفاق و دستگیری از فقرا در اسلام بسیار توصیه شده است.

وی به سنت حسنه بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: نسل جدید باید رشادت ها و فداکاری های پدران خود را یاد بگیرد.

امام جمعه تبریز پیش از خطبه های نماز جمعه امروز به طور نمادین و با کاشت نهالی درمحل مصلی اعظم تبریز این روز را گرامی داشت و مردم را به امر درختکاری و حفظ و توسعه فضای سبز توصیه نمود.

استان آذربایجان شرقی با سه میلیون و 724هزار و 620 نفر جمعیت، یکی از استان های پرجمعیت شمال غربی ایران بوده و کلان شهر تبریز طبق سرشماری سال 90، یک میلیون و 695 هزار و 94 نفر جمعیت دارد.


نوشته شده در   جمعه 15 اسفند 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode