ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 3 شهريور 1403
شنبه 3 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 4 مرداد 1389     |     کد : 8584

هواداران از تراكتورسازي توقع كسب سهميه آسيايي دارند

مدير عامل باشگاه تراكتورسازي گفت: هواداران از تراكتورسازي توقع كسب سهميه آسيايي دارند...

مدير عامل باشگاه تراكتورسازي گفت: هواداران از تراكتورسازي توقع كسب سهميه آسيايي دارند.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي تربيت بدني آذربايجان شرقي، محمدحسين جعفري در مورد اينكه هواداران اين تيم از تراكتورسازي توقع كسب سهميه آسيايي دارند، عنوان كرد: معتقدم تيم خوبي داريم، اگر ما را وارد حاشيه نكنند مي‌توانيم به هدف خود كه كسب سهميه آسيايي است، برسيم.
مدير عامل باشگاه تراكتورسازي در خصوص اينكه به لحاظ بودجه‌اي اين باشگاه چه شرايطي دارد، گفت: مثل همه باشگاه‌ها، تراكتورسازي هم با دغدغه بودجه روبه‌رو است و البته تلاش مي‌كنيم با حمايت هواداران تيم و مسئولان استاني اين موضوع را حل كنيم و هنوز براي فصل جديد با اسپانسري به توافق نرسيده‌ايم اما در حال مذاكره هستيم.
جعفري درباره شايعاتي مبني بر اينكه كمالوند نمي‌تواند اين فصل در ليگ برتر مربيگري كند، اظهار داشت: ايشان امسال در كنار تراكتورسازي خواهد بود و با نگاه مثبتي كه سازمان ليگ خواهد داشت كارت مربيگري كمالوند صادر خواهد شد، اين مسئله از نظر من حل شده است و مشكلي وجود ندارد.
مدير عامل تراكتورسازي در خصوص حضور هواداران تبريزي در ورزشگاه آزادي در بازي اين تيم مقابل پرسپوليس عنوان كرد: فكر مي‌كنم ظرفيت ورزشگاه آزادي براي اين بازي جواب ندهد و اميدوار هستم كه مسئولان ورزشگاه با هواداران تراكتورسازي راه بيايند.
وي اظهار داشت: ظاهراً سال گذشته براي ورود هواداران تراكتورسازي به ورزشگاه محدوديت‌هايي وجود داشته است اما فكر مي‌كنم بايد اين محدوديت‌ها برداشته شود و اميدوارم هواداران دو تيم بازي جذابي را شاهد باشند.
ديدار پرسپوليس و تراكتورسازي از سري مسابقات ليگ برتر ساعت 19:40 سه‌شنبه اين هفته در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.


نوشته شده در   دوشنبه 4 مرداد 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode