ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 8 اسفند 1393     |     کد : 85719

امام جمعه تبریز: پیام اقتدار نظامی ایران برای دوستان صلح و امنیت و برای دشمنان هشدار است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) توسط نیروی دریایی سپاه گفت: نمایش اقتدار نظامی جمهوری اسلامی برای دوستان پیام صلح و امنیت داشته و هشداری برای دشمنان است تا به فکر تغییر شرایط منطقه نباشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) توسط نیروی دریایی سپاه گفت: نمایش اقتدار نظامی جمهوری اسلامی برای دوستان پیام صلح و امنیت داشته و هشداری برای دشمنان است تا به فکر تغییر شرایط منطقه نباشند.


آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز با بیان اینکه در این رزمایش شاهد بکارگیری انواع شناورها، بالگردها، سامانه های دریایی و موشکی جدید سپاه بودیم، افزود: حفظ امنیت ملی، ارتقای توان آمادگی نظامی، ساماندهی جنگ الکترونیک و تاثیر بر تحولات منطقه از اهداف این رزمایش است.

وی همچنین با اشاره به توصیه های رهبری در دیدار با مردم آذربایجان از جمله جدی گرفتن مالیات، گفت: گردش چرخ های اقتصادی، تامین امنیت و سلامت مردم نیازمند منابع مالیاتی است و باید جدی گرفته شود.

امام جمعه تبریز با اشاره به تاکیدات رهبری برای استفاده از محصولات داخلی، اعلام کرد: در حالیکه مشابه محصولات وارداتی در داخل کشور تولید می شود، واردات و مصرف محصولات خارجی توجیه پذیر نیست.

وی با بیان اینکه رهبری بر برخورد با بدحساب های بانکی، قاچاق و اجتناب از تضییع مال و هدر رفت منابع ملی تاکید کردند، اظهارکرد: ملت ایران به خصوص مردم ولایتمدار آذربایجان شرقی در جهت عظمت اسلام و تثبیت استقلال کشور توجه خاصی به توصیه های رهبری خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت ملتهب یمن، گفت: بیگانگان درصدد تجزیه این کشور هستند، اما مردم آن و انصار الله در صحنه حضور دارند و اجازه نخواهند داد قدرت های خارجی همچون دیگر کشورها توفیقی در یمن داشته باشند.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه بر گرامیداشت این ایام و ذکر فضایل و مصایب حضرت فاطمه زهرا (س) تاکید و یادآوری کرد: دختر گرامی پیامبر اسلام به عنوان یک وظیفه اجتماعی در خطبه ای غرا که به خطبه فدکیه مشهور است از حقانیت امیر المومنین (ع) و حریم ولایت دفاع کرد.

امام جمعه تبریز برگزاری مسابقات قرآنی در تبریز را فرصتی برای استفاده از تلاوت قاریان ممتاز دانست و گفت: در آستانه ایام فاطمیه تبریز معطر به عطر قرآنی شده است.


نوشته شده در   جمعه 8 اسفند 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode