ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 8 اسفند 1393     |     کد : 85704

راهیابی 14 اثر به مرحله نهایی سومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان

راهیابی 14 اثر به مرحله نهایی سومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان...



دبیر سومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان خبر داد
راهیابی 14 اثر به مرحله نهایی سومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان

دبیر سومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان گفت: 14 اثر به مرحله نهایی سومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان راه یافتند.


نادر مقیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با بیان اینکه در سومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان طلوع، 14 اثر از استان‌های قزوین، اردبیل، زنجان، آذربایجان‌های شرقی و غربی حضور دارند، گفت: در این بین آذربایجان‌شرقی با پنج اثر، زنجان با دو اثر، قزوین با سه اثر و استان اردبیل با یک اثر در این جشنواره حضور دارند.
 
وی با اشاره به اینکه در ابتدا 65 اثر برای شرکت در این جشنواره منطقه‌ای ارسال شده بود، تصریح کرد: از این بین 48 اثر قابل بازبینی شناخته شده و سپس به دلیل مواردی از جمله انصراف‌های بین کار، 26 اثر برای بازبینی نهایی مشخص شد که در این بین نیز 14 اثر پس از بررسی توسط داوران جشنواره به مرحله نهایی راه یافتند.
 
دبیر سومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان با بیان اینکه در این جشنواره باید حداقل دو سوم از عوامل و بازیگران دارای معلولیت باشند، گفت: آثار افراد راه یافته به مرحله نهایی جشنواره طلوع این شرایط را احراز کرده بودند.
 
مقیمی با اشاره به محورهای اصلی این جشنواره، اظهار داشت: برابرسازی فرصت‌ها در تمام عرصه‌های اجتماعی، آموزشی، فرهنگی و هنری؛ ارتقای سطح آگاهی عمومی و تغییر نگرش مثبت نسبت به افراد دارای معلولیت، تلفیق اجتماعی فرد معلول و کمک به مشارکت در جامعه و پیشگیری از تشدید معلولیت و توانمندسازی افراد دارای معلولیت از محورهای این دوره از جشنواره است.
 
وی همچنین در مورد محورها و بخش‌های این جشنواره تصریح کرد: ‌جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان طلوع در بخش‌های صحنه‌ای، میدانی، کودک و نوجوان فراخوان داده بود.
 
دبیر سومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان با اشاره به داوران این دوره از جشنواره تئاتر معلولان، گفت: اساتیدی همچون قطب‌الدین صادقی، فاطمه فخری و فرزاد تقی‌لر داوری سومین دوره از جشنواره طلوع را بر عهده دارند.
 
مقیمی خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه سومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان طلوع، امروز پنج‌شنبه از ساعت 14.30 دقیقه در محل مجتمع فرهنگی و هنری 29 بهمن تبریز آغاز می‌شود.


نوشته شده در   جمعه 8 اسفند 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode