ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 24 بهمن 1393     |     کد : 85059

امام جمعه آذرشهر: ملت ایران در 22 بهمن عزم و اراده انقلابی خود را نشان داد

امام جمعه آذرشهر با قدردانی از حضور حماسی مردم این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت: مردم کشورمان در این روز بزرگ، بار دیگر عزم و اراده انقلابی خودشان را نشان دادند.

امام جمعه آذرشهر با قدردانی از حضور حماسی مردم این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت: مردم کشورمان در این روز بزرگ، بار دیگر عزم و اراده انقلابی خودشان را نشان دادند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود نورپور، در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان افزود: در 36 سال گذشته نیز این حماسه حضور تکرار شده و ملت ایران اسلامی این حرکت استقلال و آزادی خواهی را برای خود فرهنگ و باور ملی و میهنی کرده است.

وی اظهار کرد: راهپیمایی عظیم ملت ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، پیام بزرگی دارد و آن اینکه حفظ و حراست از ارزش های اسلامی و دستاوردهای ارزشمند انقلاب و پایداری نظام جمهوری اسلامی در اولویت نخست هر ایرانی است.

خطیب نماز جمعه آذرشهر با اشاره به روند مذاکرات دیپلماسی کشورمان با گروه کشورهای 1+5 گفت: استکبار جهانی و هم پیمانان او باید قبول کنند که ایران به عنوان کشور مستقل و تاثیرگذار در عرصه های بین المللی حق دارد از توانمندی فناوری های صلح آمیز علمی و صنعتی دانشمندان مومن و متعهد این مرز و بوم اسلامی استفاده کند.

حجت الاسلام نورپور، یادآوری کرد: راهپیمایی یکپارچه ملت ولایتمدار ایران اسلامی در 22 بهمن امسال در راستای تبعیت از رهنمودها و راهبردهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، پشتیبان قوی و محکمی برای تیم مذاکره کننده کشورمان با کشورهای 1+5 است.

وی با اشاره به 29 بهمن سالروز قیام مردم تبریز در سال 1356 علیه رژیم طاغوت، ادامه داد: حرکت های بیداری مردم در شهر مقدس قم و تبریز و همچنین یکی پس از دیگری در شهرهای ایران، مقدمه پیروزی نهضت بزرگ امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی را فراهم کرد.

وی یاد و خاطره همه شهدای پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و ابراز کرد: به لطف و عنایت خدای متعال ریشه های همیشه در حال رشد درخت سرو قامت انقلاب اسلامی با خون پاک هزاران شهید شکل گرفته و دوام یافته است.

حجت الاسلام نورپور، در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته، نقش حوزه های علمیه در بیداری ملت مسلمان کشورمان و پیروزی انقلاب اسلامی را مهم دانست و گفت: با توجه به اهمیت نشر و گسترش فرهنگ و علوم اسلامی در جامعه لازم است، حوزه های علمیه برادران و خواهران این شهرستان بیش از پیش مورد حمایت اقشار مردم و مسوولان قرار گیرد.


نوشته شده در   جمعه 24 بهمن 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode