ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 24 بهمن 1393     |     کد : 85057

امام جمعه میانه: حضور حماسی مردم در22 بهمن پاسخی کوبنده به گزافه گویی دشمنان نظام بود

امام جمعه میانه با بیان اینکه حضور پرشکوه و حماسی مردم در یوم الله 22 بهمن لبیک به ندای رهبر بود گفت: این حضور پاسخی مناسب و کوبنده به گزافه گویی دشمنان اسلام و نظام داد.

امام جمعه میانه با بیان اینکه حضور پرشکوه و حماسی مردم در یوم الله 22 بهمن لبیک به ندای رهبر بود گفت: این حضور پاسخی مناسب و کوبنده به گزافه گویی دشمنان اسلام و نظام داد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا حامدی در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان افزود: حضور ملت ایران در این روز باشکوه و تاریخی، موضع قدرت و همبستگی آنان را در برابر دشمنان مشخص کرد.

وی اظهار کرد: ملت ایران بار دیگر ثابت کرد که همواره در صحنه بوده و ذره ای از آرمان ها و ارزش های اسلام و نظام و حقوق مسلم خود کوتاه نخواهد آمد.

خطیب جمعه میانه، حضور در پای مذاکرات را نه به خاطر تحریم ها بلکه برای نمایان ساختن ماهیت دشمنان و حقانیت ملت ایران به دنیا ضروری خواند و ادامه داد: دشمنان نیز از جمله رییس جمهور آمریکا به طور صریح بیان کرده که تنها مشکل اعمال نشدن نظر آن ها، این است که پایه های دینی نظام اسلامی ایران باید کنار گذاشته شود.

حجت الاسلام حامدی، با اشاره به اینکه عده ای از مسلمانان برای خود مصونیت خیالی ایجاد کرده و فکر می کنند چون شیعه علی(ع) هستند تکلیف دیگری ندارند، یادآوری کرد: مسلمانی و شیعه علی(ع) بودن با ادعا نیست بلکه باید در عمل آن را نشان داد.

وی، بر پرهیز از عیب جویی مسلمانان از یکدیگر تاکید کرد و گفت: محرومیت از محبت دیگران و آشکار شدن عیب های فرد عیب جو از جانب خداوند از ثمره های این امر زشت است.

خطیب نماز جمعه میانه خواستار رعایت حلال و حرام و اخلاقیات در جامعه شد و گفت: اخلاق اسلامی باید سرلوحه رفتار تمامی افراد جامعه از جمله دستگاه های نظارتی در حفظ حریم افراد جامعه قرار گیرد.

حجت الاسلام حامدی، با اشاره به برگزاری یادواره شهدای روحانی شهرستان میانه در روز 24 بهمن همزمان با هشتمین سالگرد شهادت آیت الله حامدی در سال 1385 در سنگر خدمت به مردم، افزود: تقدیم چهار هزار و 500 شهید روحانی در طول هشت سال دفاع مقدس، افتخاری بزرگ برای جامعه روحانیت است که در کنار دعوت به جهاد، خود پیشرو و پیش قدم در این راه مقدس بودند.

وی همچنین به صدور حکم تاریخی امام خمینی (ره) در 25 بهمن سال 67 در رابطه با اعدام سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی اشاره کرد و ادامه داد: با صدور این حکم حد، جسارت دشمنان نسبت به مقدسات اسلام و نظام مشخص شده و این حکم کماکان جاری و ساری است.

حجت الاسلام حامدی از حضور پرشور و حداکثری مردم میانه در راهپیمایی 22 بهمن ماه قدردانی کرد و افزود: حضور حماسی مردم خلاصه ترین پاسخ ملت ایران اسلامی به کشورهای زیاده خواه جهان بود.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی تنها راه حل مشکلات کشور است، اظهار کرد: ما بر سر آرمان ها و اهداف نظام ایستاده ایم و از حق خود و ملت مظلوم در هر جای دنیا دفاع خواهیم کرد زیرا حمایت از مظلومان از ارکان اصلی و شعار نظام ماست.


نوشته شده در   جمعه 24 بهمن 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode