ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 29 تير 1389     |     کد : 8505

نمايشگاه صنايع دستي تبريز برگزار مي‌شود

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي گفت: نمايشگاه آثار هنري و صنايع دستي جمعي از جوانان هنرمند و خير استان به نفع كودكان سرطاني برگزار مي‌شود...

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي گفت: نمايشگاه آثار هنري و صنايع دستي جمعي از جوانان هنرمند و خير استان به نفع كودكان سرطاني برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي، تراب محمدي اظهار داشت: با توجه به علاقه‌مندي مردم انسان دوست استان و حضور گسترده گردشگران در شهر تبريز، نمايشگاه آثار هنري و صنايع دستي توسط گروه هنري رستاك و به نفع كودكان سرطاني برگزار مي‌شود.
وي ادامه داد: عوايد حاصل از فروش دست ساخته‌هاي به نمايش در آمده در اين نمايشگاه كه با همكاري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان، سازمان فرهنگي هنري شهرداري تبريز، شهرداري تبريز، دانشگاه هنر اسلامي تبريز، انتشارات ستوده، انجمن خيريه نيكوكاري تبريز و چاپ كوهرنگ برگزار مي‌شود، براي مصارف خيريه در حوزه كودكان سرطاني صرف مي‌شود.
محمدي از جوانان مشتاق و انسان دوستي كه برنامه‌ريزي و اجراي اين نمايشگاه را بر عهده داشتند تشكر كرد و ابراز اميدواري كرد، استفاده از هنرهاي سنتي و صنايع دستي و دست ساخته‌هاي ارزشمند اين افراد، بتواند دست‌گير افرادي باشد كه قرار است اين نمايشگاه گروهي از مشكلاتشان را بگشايد.
وي ضمن استقبال از چنين اقداماتي گفت: بهره‌گيري از آثار ارشمند صنايع دستي براي امور خير اقدام شايسته‌اي است كه سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي از استمرار آن حمايت مي‌كند.
محمدي يادآور شد: اين نمايشگاه از امروز در محل فرهنگسراي خاقاني، جنب مسجد تاريخي كبود تبريز آغاز به كار كرده و تا روز چهارم تيرماه از ساعت 10 صبح تا 10 شب براي بازديد عموم در اين محل داير است.


نوشته شده در   سه شنبه 29 تير 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode