ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 17 بهمن 1393     |     کد : 84731

امام جمعه تبریز: همه به شکرانه نعمت امنیت کشورواطاعت از ولایت درراهپیمایی22بهمن شرکت می کنیم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: همه به شکرانه نعمت امنیت کشور و اطاعت از ولایت در راهپیمایی 22 بهمن با شکوه تر از سال های گذشته شرکت می کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: همه به شکرانه نعمت امنیت کشور و اطاعت از ولایت در راهپیمایی 22 بهمن با شکوه تر از سال های گذشته شرکت می کنیم.


آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نمازجمعه تبریز اظهارکرد: راهپیمایی 22 بهمن در جای جای ایران اسلامی به دلیل علاقه مردم به امنیت، استقلال، میهن و رهبری هر سال پرشکوه تر و گسترده تر از سال های پیش برگزار می شود و امسال نیز برای شکرگزاری از وجود امنیت کامل کشور مردم قدرشناسی خود را بیش از پیش نشان خواهند داد.

وی افزود: برای پاسخ کوبنده به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم اسلام و اثبات اینکه پیغمبر اسلام (ص) عزیزتر از جانمان است، امسال با خروش بیشتر و با شعار لبیک یا محمد در کنار شعارهای همیشگی در راهپیمایی شرکت می کنیم.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: تسلیم شدن در برابر یاوه گویی های آمریکا در قاموس ملت ایران معنا و مفهومی ندارد.

آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به جنایت جدید گروهک تروریستی داعش در سوزاندن خلبان اردنی، گفت: داعش دست پرورده آمریکاست و هر روز به جنایات جدیدی دست می زند و ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن با اعلام انزجار از این گونه اعمال ضد انسانی امسال شعار جدید ˈمرگ بر داعش آمریکایی ˈ را به شعارهای جدید خود اضافه خواهد کرد.

وی با گرامیداشت روز 19 بهمن روز نیروی هوایی و تقدیر از نقش آنان در پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: نیروی هوایی در 19 بهمن 57 با امام بیعت کرد و در 21 بهمن حکومت نظامی شاپور بختیار با فرمان امام (ره) شکسته شد و فردای آن روز رژیم سلطنتی طاغوت به زباله دان تاریخ پیوست.

امام جمعه تبریز با اشاره به نقش نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی گفت: این نیرو در حفظ روحیه دوران دفاع مقدس و ارزش های انقلاب اسلامی پایدار است.

آیت الله مجتهدشبستری به اشاره به اعتقاد امام به نقش مردم در جمهوری اسلامی، گفت: امام معتقد بود یک کشور وقتی آسیب می بیند که ملت اش بی تفاوت باشد و در مسایل سیاسی مردم کنار بروند.

وی افزود: حفظ جمهوری اسلامی و تقویت نظام بستگی به حمایت مردم در صحنه های مختلف است که یکی از مهم ترین آن ها حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن است.

آیت الله مجتهدشبستری با اشاره به پرتاب چهارمین ماهواره ایران به نام ˈفجرˈ بعد از ماهواره های سینا، امید و رصد، گفت: این موفقیت ها نشانه دیگری از بالندگی و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف به ویژه علم و فناوری توسط متخصصان و دانشمندان ایرانی است.

فرمانده پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز نیز در سخنرانی پیش ازخطبه های نمازجمعه این شهر گفت: حماسه سازی ها، رشادت ها و ایثارگری های خلبانان و کارکنان نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس فراموش شدنی نیست.

سرتیپ دوم خلبان حمید واحدی اظهارکرد: تاثیر نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی بی بدیل است و در زمان حاضر نیز با حفظ آمادگی از مقتدرترین نیروهای هوایی دنیا محسوب می شود.

وی افزود: خلبانان نیروی هوایی از ابتدای انقلاب تاکنون سرباز مخلص ولایت بوده و هستند و افتخار می کنیم که این نیرو تا زمانی که خون در رگ دارد اجازه تجاوز به دشمنان انقلاب را در آسمان ایران نخواهند داد.

واحدی خاطر نشان کرد: امروز با توکل به خدا، تمسک به اهل بیت (ع) و فرمانبرداری از فرمانده کل قوا و الگوگیری از شهدای نیروی هوایی اماده دفاع از حریم و کیان کشور اسلامیمان هستیم.

وی گفت: خلبانان نیروی هوایی در طول جنگ هم سختی های بسیاری تحمل کرده و با گریز از رادارهای دشمن شگفتی آفریدند و آزادگان این نیرو جزو آخرین گروه هایی بودند که به آغوش وطن بازگشتند.


نوشته شده در   جمعه 17 بهمن 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode