ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 17 بهمن 1393     |     کد : 84726

امام جمعه هشترود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را ناکام خواهد کرد

امام جمعه هشترود گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، دشمنان ایران و اسلام را در انجام توطئه ها ناکام خواهد کرد.

امام جمعه هشترود گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، دشمنان ایران و اسلام را در انجام توطئه ها ناکام خواهد کرد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدسعید رشادی در خطبه های نماز جمعه این شهرافزود: دشمنان هر روز با اجرای برنامه های گسترده، آرمان های نظام و انقلاب را هدف قرار می دهند، ولی ملت هوشیار ایران با حضور در صحنه های اجتماعی و سیاسی انقلاب، آن ها را ناکام و برنامه های از پیش تعیین شده دشمنان را نقش بر آب می کنند.

وی توهین به مقدسات را از جمله برنامه های دشمنان برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان اعلام و اظهار کرد: دشمنان از اسلام و قرآن و گستره آن در جهان در هراسند و از آنجایی که نمی توانند کاری کنند، دست به کارهای ضد اخلاقی و ایجاد تفرقه بین مسلمانان می زنند.

خطیب جمعه هشترود ادامه داد: آینده، مال انقلابیون است و این انقلاب در دنیا گسترده شده و تا ظهور صاحب اصلی ان پا برجا خواهد ماند.

حجت الاسلام رشادی با اشاره به دستاوردهای علمی و نظامی دانشمندان ایرانی، خاطرنشان کرد: این دستاوردها در سایه توجهات ولی عصر (عج)، امام راحل، شهدا و رهبری بدست آمده است.

وی گفت: استقلال و آزادی دستاورد مهمی است که انقلاب اسلامی برای تمام انسان های آزاده به ارمغان آورده است.

حجت الاسلام رشادی ترویج فرهنگ قرآنی و اسلامی و گرویدن جوانان اروپایی و آمریکایی به اسلام را از دیگر دستاوردهای انقلاب دانست و ادامه داد: این انقلاب مردمی است و روزی خواهد رسید که تمام دنیا از انقلاب ما درس خواهند گرفت و خودشان را از یوغ استکبار و ابرقدرت های دروغین نجات خواهند داد.

شهرستان هشترود با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 17 بهمن 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode