ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 17 بهمن 1393     |     کد : 84724

امام جمعه میانه: عملکرد جناحی، خیانت به مردم، نظام و شهداست

امام جمعه میانه با تاکید بر پرهیز از دعواهای جناحی و باندبازی گفت: عملکرد جناحی خیانت به مردم، نظام و شهداست.

امام جمعه میانه با تاکید بر پرهیز از دعواهای جناحی و باندبازی گفت: عملکرد جناحی خیانت به مردم، نظام و شهداست.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا حامدی در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: مسوولان باید به دور از اهداف انتخاباتی و جناحی هدفشان حل مشکلات مردم باشد.

وی با گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره شهدای انقلاب گفت: انقلاب اسلامی به اعتراف دوست و دشمن، مهمترین واقعه قرن بیستم بود که سبب حاکمیت نظام دینی اسلام به رهبریت عالم فقیه و حکیم فرزانه انقلاب شد.

وی انحراف ملت ایران از مسیر دینداری با استفاده از ابزارهای مختلف را تنها هدف دشمنان نظام خواند و گفت: مسوولان باید آگاه باشند، از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نوک حمله دشمن قرار گرفته است.

حجت الاسلام حامدی با بیان اینکه مراجع تقلید دیده بان نظام و انقلاب هستند، افزود: مسوولان نباید نسبت به خطرات گوشزد شده از جانب آنان موضع بگیرند، زیرا ندانستن ابعاد خطر و حمله دشمن و نداشتن برنامه مناسب، به نظام آسیب می رساند.

وی با تاکید بر اینکه همه باید مواظب برنامه های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب باشند، گفت: در جنگ تحمیلی دشمن و هدف آن مشخص بود، اما در جنگ فرهنگی مشخص نبوده و میدان آن وسیعتر و خطرناکتر است.

امام جمعه میانه کاهش قیمت نفت و ادامه روند کاهش را برای ضربه زدن به کشور عنوان کرد و افزود: هر چند این امر سبب محدودیت بودجه شده اما باید با تکیه بر توانمندی های داخلی کارهای بزرگی انجام دهیم.

حجت الاسلام حامدی گفت: حضور در بین مردم و پاسخگویی به مسایل و مشکلات شهامت می خواهد و امیدواریم شاهد تداوم برگزاری چنین جلساتی باشیم.

امام جمعه میانه خدمت به مردم را جهاد بزرگ خواند و از برگزاری هشتمین سالگرد شهادت امام جمعه میانه و یادواره شهدای روحانی شهرستان در جمعه هفته آتی خبر داد.

شهرستان میانه با حدود 185 هزار نفر جمعیت در جنوب شرقی تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده و یکی از شهرستان های بزرگ این استان است.


نوشته شده در   جمعه 17 بهمن 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode