ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 11 بهمن 1393     |     کد : 84449

مردم ایران با حضور گسترده و با شکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر آمریکا و حامیانشان می‌زند

امام جمعه کلیبر گفت: مردم ایران با حضور گسترده و با شکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر آمریکا و حامیانشان می‌زند.

امام جمعه کلیبر گفت: مردم ایران با حضور گسترده و با شکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر آمریکا و حامیانشان می‌زند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، امام جمعه کلیبرگفت:مردم ایران با حضور گسترده و با شکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر آمریکا و حامیانشان می‌زند.

حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه کلیبر دهه فجر و بازگشت امام راحل را سرمنشأ تحولات بزرگ در ایران اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: امام راحل پس از ۱۵ سال دوری از وطن در کشور حضور یافتند و رهبری انقلاب اسلامی را به دست گرفتند.
 امام جمعه کلیبر تصریح کرد: دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ سرآغاز دوران جدیدی نه تنها در تاریخ ایران، بلکه در تاریخ بشریت بود.

حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه کلیبر: انقلاب اسلامی پایان دوران تحقیر اسلام به وسیله شرق و غرب‌ها، پایان سلطه‌گری جهان غرب و آغاز خودباوری و بیداری اسلامی بود.
ایشان با بیان اینکه غربی‌ها و شرقی‌ها فکرنمی‌کردند انقلاب اسلامی به پیروزی برسد، متذکر شد: امام با حمایت مردم در سال ۵۷ با پیروزی انقلاب اسلامی تمام معادلات سیاسی را به هم زد.
حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه کلیبر: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز غربی‌ها و استکبار با دسیسه و توطئه‌های مختلف در تلاش هستند انقلاب اسلامی ایران را ساقط کنند که به فضل الهی و با تدابیر و مدیریت و بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم ناموفق بوده و هرروز منزوی‌تر می‌شوند.
امام جمعه کلیبرگفت:مطمئناً مردم ایران اسلامی به‌ویژه مردم غیور و ولایت‌مدار آذربایجان با حضور گسترده و باشکوه در برنامه‌های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری خود به امام، ولایت و پاسداری از خون شهیدان را نشان داده و مشت محکمی بر دهان مستکبران و کسانی که با ‌آمریکا و رژیم صهیونیستی همفکر هستند و سخنان آنان را در داخل مطرح ‌می‌کنند، خواهند زد.
حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه کلیبر گفت:نیروهای حزب‌الله انتقام خون شهیدان قنیطره را گرفتند.
ایشان تأکید کرد: حمله حزب الله لبنان سبب شد رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی به وحشت و هراس بیفتد و بخش اعظمی از مناطق خود را تعطیل و جلسه فوق‌العاده تشکیل دهد.
حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه کلیبر به نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی اشاره کرد و توضیح داد: آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در این نامه خطاب به جوانان غربی گفتند که بیایید و اسلام را از منابع اصلی که همان قرآن کریم، اخلاق و سیره پیامبراکرم (ص) است، بشناسید و نه از حرف‌هایی که دشمنان اسلام به شما می‌گویند.


نوشته شده در   شنبه 11 بهمن 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode