ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 10 بهمن 1393     |     کد : 84340

امام جمعه مراغه: رژیم صهیونیستی با وحدت مسلمانان نابود شدنی است

امام جمعه مراغه گفت: رژیم صهیونیستی با وحدت مسلمانان به سمت نابودی حرکت می کند.

امام جمعه مراغه گفت: رژیم صهیونیستی با وحدت مسلمانان به سمت نابودی حرکت می کند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نمازجمعه این شهر با اشاره به اقدام تلافی جویانه رزمندگان حزب الله افزود: این حرکت نشان از قدرت وحدت مسلمانان در برابر دشمنان و رژیم صهیونیستی دارد.

وی اظهار کرد: طبق آموزه های اسلامی و انقلاب باید تمام جوانب ظلم در جهان برچیده شود و رژیم غاصب صهیونیستی یک رژیم ظالم بوده که مسلمانان باید در ارتباط با ریشه کنی آن وحدت عمل داشته باشند.

امام جمعه مراغه همچنین از ایجاد تفرقه افکنی در امت اسلامی به منظور تامین امنیت و آسایش رژیم صهیونیستی توسط غرب و استکبار خبر داد و افزود: تمام فرقه های تکفیری برای ایجاد اختلاف میان مسلمانان به این منظور شکل گرفته تا در برابر وحدت جامعه جهانی اسلام ایستادگی شود.

حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: اگر امروز جوانان اسلام بتوانند وحدت خود را حفظ کرده و در تمام مسایل به نقطه مشترک رسیده و برای آن تلاش کنند می توانیم به بهترین شکل آرمان های اسلامی را در جهان گسترش و نشر دهیم.

وی با اشاره به اینکه امام راحل شروع این وحدت را با انقلاب اسلامی به وجود آورده است، افزود: هم اکنون بسیاری از مسلمانان در ارتباط با جنایت های رژیم صهیونیستی به نقطه مشترک رسیده و به خاطر همین موضوع دشمنان درصدد به حاشیه کشاندن این آرمان ها هستند.

امام جمعه مراغه همچنین با اشاره به دهه فجر، گرامیداشت این دهه را تداوم انقلاب و پایداری ملت ایران عنوان و افزود: 12 بهمن سال 57 دل های عاشق امام به تپش افتاده بود و امام خمینی (ره) که منتظر فرصتی برای بازگشت به ایران و به ثمر رساندن انقلاب بود به ایران آمد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: امروز استکبار جهانی دنبال اسلام هراسی است در حالی که آنها از اسلام و مسلمانان در هراس نیستند، بلکه از بیداری اسلامی، انقلاب های مسلمانان و وحدت بین آنان می هراسند.

وی گفت: نسل ما به ویژه نسل جوان باید با انقلاب آشنا شود و ما نیز باید تلاش کنیم انقلاب اسلامی را به فرزندان خود بشناسانیم.

شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 10 بهمن 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode