ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 10 بهمن 1393     |     کد : 84336

امام جمعه هشترود: مسئولان آذربایجان‌شرقی به قول‌های خود در قبال هشترود عمل کنند

امام جمعه هشترود از مسئولان استانی خواست به قول خود در قبال طرح میدان مسجد جامع این شهر که 20 سال است راکد مانده، عمل کنند.


امام جمعه هشترود از مسئولان استانی خواست به قول خود در قبال طرح میدان مسجد جامع این شهر که 20 سال است راکد مانده، عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود اظهار داشت: همواره بشر، امت‌ها و ملت‌ها و آرزویی مسلمانان بود که حکومتی بر اساس قرآن حاکم باشد و با تلاش 1400 ساله مسلمانان این انقلاب به خواسته امت‌ها پاسخ داد.
خطیب جمعه هشترود افزود: این انقلاب الگویی برای سایر کشورها شده و مردم سایر ممالک افسوس می‌خورند که در کشور آنها نیز چنین نظامی بر پایه اسلام حاکم باشد.
وی گفت: انقلاب اسلامی ایران در حال گسترش است و کشورهای اسلامی با آگاهی و بصیرت کامل در قبال یاوه‌گویی‌های شرق و غرب ایستادگی کرده‌اند.
رشادی در ادامه به شکست سنگین رژیم صهیونیستی گفت: در زمانی نام اسرائیل اگر به زبان‌ها می‌آمد همه ترس و واهمه داشتند اما الان به برکت آگاهی‌دهی انقلاب اسلامی ایران این کشور خار شده و کسی به این رژیم جعلی اهمیت خاصی قائل نیست.

حزب‌الله ابهت رژیم جعلی صهیونیستی را در دنیا شکست

وی گفت: رژیم صهیونیستی کم ارزش‌ترین دول در بین دولت‌ها شده است.
امام جمعه هشترود گفت: حزب‌الله در حمله چند روز گذشته خود به رژیم صهیونیستی ابهت این رژیم جعلی را شکست و نام خود را جهانی کرد و به دنیا ثابت کرد که از هیچ ابرقدرتی هراس ندارد و راه شهدای انتفاضه را ادامه خواهند داد.
امام جمعه هشترود با تبریک روز فناوری فضایی گفت: به برکت خود باوری پایه‌های نظام در تمام عرصه‌ها مخصوصا فضایی و صنعتی در حال گسترش و حرکت به جلو است.
این مسئول از مسئولان استانی خواست به قول خود در قبال طرح میدان مسجد جامع  این شهر که 20 سال است راکد مانده است عمل کنند.


نوشته شده در   جمعه 10 بهمن 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode