ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 10 بهمن 1393     |     کد : 84331

پیروزی انقلاب اسلامی، سرآغاز دوران جدید در تاریخ ایران و بشریت بود، حملات حزب الله علیه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیست ادامه خواهد داشت

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، سرآغاز دوران جدید در تاریخ ایران و بشریت بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، سرآغاز دوران جدید در تاریخ ایران و بشریت بود.


به گزارش ایرنا، آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، دوران تحقیر اسلام از سوی غرب پایان یافت، استعمار و سلطه گری غروب کرد و بیداری اسلامی و بازگشت به هویت اصیل اسلامی شکل گرفت.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی معادلات سیاسی را برهم زد، چرا که غرب فکر نمی کرد انقلاب به پیروزی برسد و حکومت اسلامی در ایران شکل بگیرد.

آیت الله مجتهدشبستری گفت: دشمن از همان روزی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، در تلاش است نور این انقلاب را خاموش کند، اما غافل از انکه 'چراغی را که ایزد برفروزد، هرآنکس پف کند ریشش بسوزد'.

وی افزود: 12 بهمن سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی پس از 15 سال تبعید تحقق آیه شریفه 'جا الحق و ذهق الباطل' بود، از این رو باید نقش امام در پیروزی این انقلاب که بر همگان آشکار است، بیشتر تبیین شود.

وی در ادامه خطبه ها با اشاره به نزدیک شدن یوم الله 22 بهمن، از مردم غیور آذربایجان دعوت کرد در راهپیمایی میلیونی این روز بزرگ حضور گسترده داشته باشند.

آیت الله مجتهدشبستری گفت: حضور در راهپیمایی امسال، وفاداری مردم ایران به امام راحل و ولایت فقیه و پاسداری از خون شهدا را بار دیگر ثابت خواهد کرد و مشت محکمی بر دهان آمریکا و استکبار جهانی و انهایی که با آمریکا و مستکبرین هم فکر هستند، خواهد بود.

امام جمعه تبریز همچنین به بازتاب نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و امریکایی اشاره کرد و گفت: تمرکز اصلی این نامه به چالش کشاندن آنهایی بود که قصد دارند اسلام را دینی خطرناک جلوه دهند و این در بیانات مقامات اروپایی و آمریکایی بارها دیده شده است.

آیت الله مجتهدشبستری همچنین به حمله اخیر نیروهای حزب الله به کاروان ارتش رژیم صهیونیستی و به هلاکت رسیدن 17 نفر از جلادان این رژیم اشاره کرد و افزود: این حمله اسراییل را به وحشت انداخته و حالت فوق العاده در این رژیم اعلام شده است، اما سران این رژیم بدانند این حمله پایان کار نیست و حملات حزب الله و مقاومت تا سرنگونی و نابودی کامل این رژیم غاصب و کودک کش ادامه خواهد یافت.

وی همچنین به آغاز تظاهرات مجدد انقلابیون مصری اشاره کرد و گفت: انقلاب در مصر دوباره تجدید شده و در چهارمین سالگرد این انقلاب و همچنین تبرئه فرعون مصر و دو فرزندش این انقلاب شعله ورتر شده است که برای انقلابیون طلب امداد غیبی کرده و برای آنها دعا می کنیم.


نوشته شده در   جمعه 10 بهمن 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode