ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 بهمن 1393     |     کد : 84016

امام جمعه ملکان: بانک ها بطرف قرض الحسنه حرکت کنند

امام جمعه ملکان با تاکید بر اینکه بانک ها به طرف قرض الحسنه حرکت کنند، گفت: آن ها با افزایش سود بانکی مانع بزرگی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و کار و تولید محسوب می شوند.

امام جمعه ملکان با تاکید بر اینکه بانک ها به طرف قرض الحسنه حرکت کنند، گفت: آن ها با افزایش سود بانکی مانع بزرگی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و کار و تولید محسوب می شوند.


حجت الاسلام حافظ زمانی در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: بانک ها با افزایش بی حساب و کتاب سود بانکی، به بنگاه های معاملاتی تبدیل شده و راه را برای مشارکت و سرمایه گذاری بسته اند.

وی گفت: تاکید اسلام بر قرض الحسنه و بانک داری اسلامی است و عملا بانک ها از این موازین دوری می کنند و بیشتر به فکر سودجویی هستند تا خدمت به مردم.

وی همچنین با اشاره به توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) توسط نشریه فرانسوی خاطرنشان کرد: این گونه اقدامات نشان از بی فرهنگی و توهین به ادیان از طرف کسانی است که داعیه فرهنگ و تمدن را دارند.

امام جمعه ملکان بر لزوم تحکیم وحدت و انسجام مسلمانان جهان تاکید کرد و اظهار داشت: اینگونه اهانت گستاخی غرب علیه اسلام را نشان می دهد و باید مسلمین جهان در قبال آن ساکت ننشینند.

حجت الاسلام زمانی در ادامه شهادت جمعی از نیروهای حزب الله در سوریه توسط رزیم صهیونیستی را نشانه ضعف و درماندگی این رژیم دانست و گفت: شکست های پی در پی تروریست ها در سوریه وعراق نشان می دهد رژیم صهیونیستی کاملا با آنها همسو وهم هدف است و تروریست های داعش دست پرورده اسرائیل و آمریکاست.

وی افزود: شهادت نه تنها حزب الله و رهبران آن را از مبارزه با صهیونیست ها و تروریست ها بازنمی دارد، بلکه عزم آنها را مصمم و جدی تر می کند.

شهرستان ملکان با 110هزار نفر جمعیت در 155کیلومتری تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.


نوشته شده در   جمعه 3 بهمن 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode