ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 بهمن 1393     |     کد : 84014

پیام رهبری اقدامی راسخ برای آشنایی جهان با حقوق اسلام است

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: پیام رهبر معظم انقلاب برای جوانان اروپایی و آمریکای شمالی اقدامی راسخ برای آشنایی جوانان جهان با حقوق اسلام است.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: پیام رهبر معظم انقلاب برای جوانان اروپایی و آمریکای شمالی اقدامی راسخ برای آشنایی جوانان جهان با حقوق اسلام است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی درخطبه های نماز جمعه این شهر افزود: این پیام زمینه شناخت جامعه جهانی نسبت به آرمان های اسلامی را فراهم کرده است.

وی اظهار کرد: نخبگان و فرهیختگان جامعه اسلامی باید در راستای تاثیرگذاری بیشتر این پیام، به آن توجه جدی داشته باشند تا طرح اسلام هراسی استکبار و صهیونیسم خنثی شود.

امام جمعه مراغه ادامه داد: پیام بسیار مهم و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی و دعوت آن ها به شناخت اسلام بدون واسطه، بعد از اهانت به پیامبر (ص) و مقدسات اسلامی بسیار تاثیر گذار بوده است.

حجت الاسلام پورمحمدی پیام رهبر معظم انقلاب را به پیام امام راحل به گورباچف تشبیه و یادآوری کرد: اگر بتوانیم تاثیرگذاری این پیام را بر پایه هدف اصلی آن افزایش دهیم، بدون شک مایه شکست استکبار و صهیونیسم را در جهان بوجود آورده ایم.

وی همچنین با اشاره به ادامه اهانت به ساحت مقدس پیام اکرم (ص) در نشریه فرانسوی، گفت: این اهانت ها در راستای اسلام هراسی بوده تا استکبار و صهیونیسم بتوانند با تحریک عواطف مسلمانان این طرح را دوباره در جامعه مطرح کنند.

خطیب جمعه مراغه یادآوری کرد: این اهانت به بهانه اقدام تروریستی گروهگ تکفیری داعش اتفاق افتاده و اقدامی سیاسی علیه اسلام است.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به اینکه گروهک تکفیری داعش تربیت شده استکبار و صهیونیسم با پول نفت عربستان است، افزود: این اقدام برنامه ای از پیش تعیین شده استکبار و رژیم صهیونیستی برای پیشبرد اهداف خود است.

وی خاطرنشان کرد: بزرگان اسلام مانند رهبر معظم انقلاب از ابتدای تشکیل گروهک تروریستی داعش، به کشورهای اروپایی و آمریکایی هشدار داده بودند که در آینده این گروهک تکفیری به خود آنها ضربه خواهد زد.

حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: توجیه حاکمان اروپایی از این اهانت، آزادی بیان بود اما آزادی بیانی که احساسات یک امت را جریحه دار کند، آزادی بیان نشات گرفته از آموزه های استکباری و صهیونیستی است.

شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 3 بهمن 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode