ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 بهمن 1393     |     کد : 84008

آیت الله مجتهد شبستری: دولت فرانسه باید از مسلمانان به طور رسمی عذرخواهی کند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: دولت فرانسه به دلیل توهین به پیامبر مسلمانان باید به طور رسمی از آن ها عذرخواهی کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: دولت فرانسه به دلیل توهین به پیامبر مسلمانان باید به طور رسمی از آن ها عذرخواهی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز اظهار داشت: امروز در سراسر کشور راهپیمایی ها علیه اقدام نامناسب روزنامه فرانسوی انجام خواهد شد اما در این زمینه تنها سر دادن شعار کافی نیست بلکه دولت های مسلمان نیز باید دست به کار شوند.

وی با اشاره به نارضایتی مردم از سفر وزیر امور خارجه ایران به فرانسه گفت: در این زمان سفر به فرانسه کار درستی نبوده و به همین دلیل از وزیر امور خارجه می خواهیم در روابط با فرانسه از نظر دیپلماتیکی تجدید نظر کند.

آیت الله شبستری ادامه داد: هم اکنون از دولت می خواهیم که سفیر فرانسه در ایران را اخراج کرده و این روند تا عذرخواهی رسمی دولت فرانسه از مسلمانان جهان ادامه پیدا کند.

وی همچنین در ادامه با اشاره به خبر فوت پادشاه عربستان گفت: امیدواریم با این اتفاق در سیاست های عربستان تجدید نظر هایی شود و در زمینه ترویج وهابیت تحولاتی در این کشور صورت گیرد.

امام جمعه تبریز افزود: هم چنین امیدواریم در پی مرگ این شخص قیمت نفت اصلاح شود تا شاهد مشکلاتی که در این خصوص وجود دارد، نباشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان اروپایی و آمریکایی گفت: در این نامه رهبر معظم انقلاب جوانان اروپایی را به تفکر در باب اسلام و دوری از تفکراتی که دولت های اروپایی و آمریکایی در خصوص اسلام به آن ها القا کرده اند، دعوت می کنند.

آیت الله شبستری همچنین در ادامه با اشاره به درپیش بودن دهه فجر گفت: برنامه های دهه فجر امسال باید باشکوه تر از هرسال برگزار شود و این ایام می تواند بهترین زمان برای نشان دادن چهره صهیونیست ها و تکفیری ها به جهانیان باشد.


نوشته شده در   جمعه 3 بهمن 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode