ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 26 دي 1393     |     کد : 83690

امام جمعه عجب‌شیر: ملت ایران اجازه دامن زدن برخی به جریان فتنه را نمی‌دهد

امام جمعه عجب‌شیر گفت: ملت ایران هیچ موقع در مقابل خیانت‌ها سکوت نمی‌کند و نمی‌گذارد هیچ فردی با استفاده از موقعیت خود به جریان فتنه دامن بزند.



امام جمعه عجب‌شیر گفت: ملت ایران هیچ موقع در مقابل خیانت‌ها سکوت نمی‌کند و نمی‌گذارد هیچ فردی با استفاده از موقعیت خود به جریان فتنه دامن بزند.


به گزارش خبرگزاری فارس از عجب‌شیر، حجت‌الاسلام و المسلمین محمود شربیانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه عجب‌شیر اظهار کرد: 26 دی ماه 57 روز فرار شاه خائن از کشور و روز شکوفه زدن انقلاب اسلامی بود، در چنین روزهایی با وجود تلاش‌های داخلی و خارجی برای سرکوب کردن معترضان به نظام شاهنشاهی غربی‌ها صلاح ندانستند که محمدرضا پهلوی در ایران بماند.
خطیب جمعه عجب‌شیر با اشاره به آینده‌نگری رهبر کبیر انقلاب گفت: امام می‌دانست که ته مانده‌های رژیم پهلوی چه توطئه‌هایی در سر دادند و به همین منظور با تشکیل شورای انقلاب نقشه آنها را نقش بر آب کرد.
وی افزود: شادی مردم پس از فرار محمدرضا پهلوی و استقبال پرشور مردم از حضرت امام خمینی (ره) نشان داد که مردم چه اندازه‌ای از رژیم پهلوی تنفر دارند.
امام جمعه عجب‌شیر خاطر نشان کرد: دیکتاتوری، وحشی‌گیری، قساوت، زندان‌های مخوف و وابستگی ذلت‌بار به قدرت‌های خارجی از خصوصیات این رژیم پهلوی بود.
شربیانی در ادامه با اشاره به نطق تفرقه‌انگیز علی مطهری خواستار بررسی صلاحیت این نماینده حامی فتنه‌گران در کمیسیون بررسی صلاحیت نمایندگان مجلس شد و افزود: ملت ایران هیچ موقع در مقابل این نوع خیانت‌ها سکوت نمی‌کند و نمی‌گذارد هیچ فردی با استفاده از موقعیت خود بر جریان فتنه دامن بزند.
خطیب جمعه عجب‌شیر با اشاره به جنایات گروهک تروریستی بوکو حرام نیجریه که به القاعده آفریقا مشهور شده است، گفت: چرا سازمان ملل کشته شدن 13 نفر را در فرانسه محکوم می‌کند ولی در مقابل زنده سوزانده شدن 2 هزار مردم بی‌گناه در نیجریه سکوت می‌کند.
شربیانی با محکوم کردن اهانت به ساحت پیامبر اسلام (ص) اظهار کرد: امید اینکه مسلمانان یکپارچه و هم صدا در برابر این اهانت‌ها به پاخیزند و اعتراض خود را به گوش کشورهای غربی که اسیر توطئه صهیونیسم جهانی شده‌اند، برسانند.
وی افزود: فرانسه تاوان رای به تشکیل کشور مستقل فلسطین را پس می‌دهد، چرا که با این کار اسرائیل و آمریکا را از خود رنجیده خاطر کرد و در مقابل این دو متحد با طراحی سناریوی شارلی ابدو هم این جنایت را به اسلام و مسلمانان ربط دادند و هم فرانسه را دچار بحران و تشنج کردند.


نوشته شده در   جمعه 26 دي 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode