ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 26 دي 1393     |     کد : 83688

امام جمعه بستان آباد: اسلام هراسی سرپوشی بر مشکلات موجود در غرب است

امام جمعه بستان آباد گفت: ترویج اسلام هراسی توسط غرب سرپوشی بر مشکلات موجود در این کشورهاست.

امام جمعه بستان آباد گفت: ترویج اسلام هراسی توسط غرب سرپوشی بر مشکلات موجود در این کشورهاست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدرضا رضوی در خطبه های نماز جمعه این شهر با محکوم کردن اقدام موهن نشریه فرانسوی شارلی ابدو در انتشار کاریکاتور توهین آمیز پیامبراکرم(ص) افزود: این اقدام ناشایست نشانگر بی منطقی، عجز و درماندگی دشمنان اسلام در اجرای طرح اسلام هراسی و مقابله با توسعه اسلام در جهان است.


وی گفت: کاری که امروز برخی دولت ها و مزدوران آنها در اهانت به چهره رحمانی پیامبر اکرم (ص) انجام می دهند بیش از 1400سال پیش توسط مخالفان و دشمنان پیامبر اعظم صورت می گرفت.

حجت الاسلام رضوی اضافه کرد: اینگونه اقدامات از همان ابتدا هیچ نتیجه و اثری به همراه نداشت چرا که نور رحمت و بزرگواری آن حضرت با این اقدامات سخیف خاموش و کمرنگ نخواهد شد.

وی با اشاره به حملات تروریستی اخیر در فرانسه گفت: این حملات توسط گروهک های دست پرورده همین دولت ها انجام شده است.

امام جمعه بستان آباد ادامه داد: گروهک هایی که روزی با هدف ناامن کردن خاورمیانه و ایجاد اختلاف بین مسلمانان توسط غرب پرورش یافته بودند، امروز دامن دشمنان اسلام را گرفته و تهدید می کنند.

وی با تاکید بر اینکه هرگونه اقدام تروریستی در هر نقطه ای از جهان محکوم است، گفت: با این وجود جای تاسف دارد که همین گروهک های تروریستی و افراطی بیش از چهار سال در عراق و سوریه بی شرمانه ترین و غیر انسانی ترین جنایت ها را علیه انسان های بیگناه و بی دفاع مرتکب شدند و کوچکترین اعتراض و صدایی از مجامع جهانی بلند نشد.

حجت الاسلام رضوی اضافه کرد: اما امروز شاهدیم که اقدام تروریستی که در فرانسه توسط این گروهک ها انجام شده است به سرعت با خیل بیانیه های مجامع جهانی مواجه شده و با حضور عاملان و حامیان اصلی تروریست جهانی راهپیمایی برگزار می شود.


نوشته شده در   جمعه 26 دي 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode