ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 26 دي 1393     |     کد : 83684

امام جمعه آذرشهر: تروریست ساخته و پرداخته دشمنان اسلام است

امام جمعه آذرشهر با اشاره به حمله اخیر تروریست ها به نشریه شارلی ابدو، گفت: تروریست ساخته و پرداخته دشمنان و بدخواهان اسلام و مسلمانان است.

امام جمعه آذرشهر با اشاره به حمله اخیر تروریست ها به نشریه شارلی ابدو، گفت: تروریست ساخته و پرداخته دشمنان و بدخواهان اسلام و مسلمانان است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود نورپور در خطبه های نماز جمعه این شهر تاکید کرد: هر نوع حرکت تروریستی از منظر اسلام و قرآن محکوم است و نباید اینگونه اقدامات به مسلمانان نسبت داده شود.

وی گفت: اسلام دین مودت و رحمت است و در این آیین الهی حقوق همه انسان ها محترم شمرده می شود.

امام جمعه آذرشهر با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر بزرگوار اسلام(ص) اظهار کرد: نبی مکرم اسلام اشرف مخلوقات و پیام آور صلح، دوستی، رحمت و مغفرت الهی است و هرگونه اهانت به دین و آیین آن حضرت محکوم و مردود است.

وی وحدت و همدلی را از اصول اساسی جامعه اسلامی و کشور دانست و افزود: باید نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به عنوان وکلای مردم عامل وحدت و یکپارچگی جامعه باشند و با طرح برخی مسایل حاشیه ای فضا را برای تبلیغات سوء دشمنان و بدخواهان نظام فراهم نکنند.

امام جمعه آذرشهر همچنین یاد و خاطره شهدای فداییان اسلام را گرامی داشت و یاد آوری کرد: این شهدای والام مقام با تقدیم خون خود توانستند در برابر افکار و اندیشه های انحرافی عوامل رژیم ستم شاهی ایستادگی کرده و در جهت گسترش ارزش های انسانی و اسلامی گام های ارزشمندی بردارند.

حجت الاسلام نور پور با قدردانی از خدمات مسوولان در مناطق مختلف شهری و روستایی، یکی از مشکلات مهم مردم آذرشهر را معضل ترافیک عنوان کرد و از مسوولان این حوزه به ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر درخواست کرد که با برنامه ریزی و مدیریت این مشکل را حل کنند.


نوشته شده در   جمعه 26 دي 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode