ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 19 تير 1389     |     کد : 8357

تيم شهرداري تبريز با قدرت در ليگ برتر حاضر مي‌شود

تيم شهرداري تبريز با قدرت در ليگ برتر حاضر مي‌شود...

خبرگزاری شهردار تبريز گفت: تيم شهرداري تبريز با قدرت در ليگ برتر حاضر مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي شهرداري تبريز، بازيكنان، مربيان و اعضاي كميته فني تيم فوتبال شهرداري تبريز همزمان با آغاز تمرينات آماده‌سازي فصل جديد رقابت‌هاي ليگ برتر با شهردار تبريز ديدار كردند.
عليرضا نوين، شهردار تبريز طي سخناني با تبريك و قدرداني مجدد از تلاش‌هاي بازيكنان و مربيان در راه كسب عنوان قهرماني رقابت‌هاي دسته اول فوتبال كشور و صعود مقتدرانه به ليگ برتر، خواستار تداوم اين موفقيت‌ها در فصل جديد رقابت‌هاي ليگ برتر و حضور قدرتمندانه در اين مسابقات شد.
وي با بي‌نظير خواندن عملكرد اين تيم در مسابقات ليگ يك افزود: كسب تمام عناوين و ركوردهاي موجود از جمله تنها تيم بدون شكست، بهترين خط دفاع، بهترين خط حمله، بيشترين برد، بيشترين امتياز، آقاي گل مسابقات و مهم‌تر از همه كه با ارزش‌تر از تمام اين افتخارات است، كسب عنوان بهترين تيم اخلاق توسط تيم شهرداري نشان دهنده قدرت و توان فني بالا و نيز ايمان و منش بالاي اسلامي و اخلاقي مديران، بازيكنان و مربيان تيم بود.
نوين گفت: امروز خرسندم كه مديريت شهرداري تبريز بار ديگر و اين بار در عرصه اجتماعي و ملي افتخاري ديگر براي شهروندان فهيم تبريزي به ارمغان آورده است.
شهردار تبريز در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نقش و تأثير موفقيت‌هاي اخير تيم فوتبال شهرداري در تزريق اميد، نشاط و سرزندگي در ميان شهروندان به ويژه جوانان علاقمند به ورزش فوتبال افزود: شما بازيكنان حالا ديگر به عنوان يك الگوي موفق اخلاقي و ورزشي در بين شهروندان و جوانان تبريزي مطرح هستيد و بايد با حركت در مسير اخلاق و جوانمردي و پرهيز از غرور، هدايتگر معنوي جوانان باشيد.
وي همچنين به عوامل دخيل در موفقيت اين تيم اشاره و خاطرنشان كرد: مديريت شهرداري، هيئت مديره باشگاه، بازيكنان، مربيان، اعضاي كادر فني و هواداران به عنوان اضلاع هماهنگ يك پنج ضلعي در كسب اين موفقيت بزرگ سهيم و دخيل بوده‌اند و بايد همين همكاري و هماهنگي نيز در رقابت‌هاي سخت ليگ برتر امسال تداوم داشته باشد.
نوين در عين حال حمايت و پشتيباني مالي و معنوي شهرداري، فراهم كردن امكانات و شرايط لازم براي موفقيت از سوي باشگاه، تلاش براي توانمندسازي بازيكنان و تيم براي حضور پرقدرت در مسابقات از سوي سرمربي و مربيان، مسئوليت‌پذيري و تلاش براي پيروزي از سوي بازيكنان و حمايت و تشويق از سوي هواداران و تماشاگران را ازجمله وظايف و مسئوليت هاي اين پنج گروه اعلام كرد.
شهردار تبريز در ادامه سخنان خود تلاش براي پرهيز از بروز اختلاف در بين بازيكنان و مربيان، پرهيز از حاشيه‌هاي رايج در فوتبال، رعايت اخلاق ايراني اسلامي و تلاش براي كسب نتايج آبرومند از سوي بازيكنان و كادر فني را خواستار شد.


نوشته شده در   شنبه 19 تير 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode