ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 19 دي 1393     |     کد : 83306

هوشیاری مقابل فتنه‌گران با نزدیکی به انتخابات مجلس

امام جمعه عجب‌شیر گفت: فتنه 88 همچنان ادامه دارد و ما باید هوشیار باشیم و این فکر را از سرمان بیرون کنیم که فتنه تمام شده است، در روزها و ماه‌های آینده که هر چقدر به انتخابات نزدیک می‌شویم باید مواظب فتنه‌گرها باشیم.

امام جمعه عجب‌شیر گفت: فتنه 88 همچنان ادامه دارد و ما باید هوشیار باشیم و این فکر را از سرمان بیرون کنیم که فتنه تمام شده است، در روزها و ماه‌های آینده که هر چقدر به انتخابات نزدیک می‌شویم باید مواظب فتنه‌گرها باشیم.


به گزارش خبرگزاری فارس از عجب‌شیر، حجت‌الاسلام محمود شربیانی امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته جمعه با اشاره به آداب و رفتار پیامبر اسلام اظهار داشت: ما باید در همه رفتارهای خود از پیامبر پیروی کنیم و ایشان را سرمشق خویش قرار دهیم.
خطیب جمعه عجب‌شیر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم قم افزود: ما باید همواره سالروز 19 دی را گرامی بداریم چون مردم تبریز در اعتراض به رژیم شاهنشاهی با تشکیل مراسمی جرقه دیگر مراسمات را زد و این تجمع و مراسمات باعث شد در 22 بهمن 57 آتشفشان‌های زیرخاکستر شعله‌ور شوند و در نتیجه انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.
شربیانی گفت: همانطور که خطیب نماز جمعه تهران در هفته گذشته گفت، فتنه‌گرها درصدد نفوذ به ارکان نظام هستند و می‌خواهند با این کار مقدمات فتنه‌ای را برنامه‌ریزی کنند، ما باید با هوشیاری کامل با این نقشه شوم برخورد کنیم.
وی افزود: فتنه 88 همچنان ادامه دارد و ما باید هوشیار باشیم و این فکر را از سرمان بیرون کنیم که فتنه تمام شده است، در روزها و ماه‌های آینده که هر چقدر به انتخابات نزدیک می‌شویم باید مواظب فتنه‌گرها باشیم.
خطیب نماز جمعه عجب‌شیر با اشاره به حادثه تروریستی پاریس این جنایت را محکوم کرد و گفت: در چند روز گذشته رسانه‌های غربی در تلاش بودند که این جنایت را به مسلمانان ربط دهند و تیر اتهام را به سوی مسلمانان نشانه رفته بودند که با شناسایی متهمان این جنایت نقشه دشمنان اسلام نقش بر آب شد.
امام جمعه عجب‌شیر در ادامه سخنان خود با اشاره به کنفرانس وحدت اسلامی خاطرنشان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی بیش از 20 سال است که این کنفرانس برای وحدت بیشتر مسلمانان با حضور علمای شیعه و سنی در حال برگزاری است که بازتاب آن باعث یاس و ناامیدی در میان دشمنان شیعه و سنی شده است.
شربیانی گفت: علمای اسلام با برگزاری این کنفرانس به مرور زمان درصدد آگاه‌سازی و نشان دادن چهره واقعی اسلام ناب محمدی هستند.


نوشته شده در   جمعه 19 دي 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode