ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 19 دي 1393     |     کد : 83295

امام جمعه: تکمیل مرکز نگهداری معلولان ذهنی هشترود نیازمند همت خیران است

امام جمعه هشترود گفت: تکمیل ساختمان مرکز نگهداری معلولان ذهنی و جسمی زیر 14 سال موسی ابن جعفر (ع) این شهرستان نیازمند همت خیران است.

امام جمعه هشترود گفت: تکمیل ساختمان مرکز نگهداری معلولان ذهنی و جسمی زیر 14 سال موسی ابن جعفر (ع) این شهرستان نیازمند همت خیران است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدسعید رشادی روز جمعه در جشن گلریزان برای کودکان معلول ذهنی و جسمی زیر 14 سال این مرکز افزود: جشن های گلریزان و مشارکت خیران در آن در تداوم سنت های ناب اسلامی است.

وی اظهار کرد: کمک به هم نوع و بویژه افراد معلول جامعه وظیفه همه بوده و مسلمانان باید در کارهای خیر از همدیگر سبقت بگیرند.

امام جمعه هشترود با اشاره به اینکه چنین کمک های مردمی بطور مستقیم مورد قبول درگاه الهی می شود، از خیران خواست کمک های خود را برای تجهیز و تکمیل ساختمان تازه احداث مرکز نگهداری معلولان ذهنی و جسمی زیر 14 سال موسی ابن جعفر (ع) ادامه دهند.

حجت الاسلام رشادی خدمت به همنوعان، محرومان و معلولان را فریضه ای الهی خواند و گفت: خداوند لطف خود را شامل هر کسی نمی کند و خیران باید قدر منزلت خود در پیشگاه خداوند را بدانند.

وی از دستگاه های ذیربط این شهرستان خواست برای تجهیز و تکمیل این ساختمان با اداره بهزیستی همکاری کنند.

فرماندار هشترود نیز در این آیین دستور گازرسانی، آبرسانی و واگذاری انشعاب فاضلاب این مرکز را داد و گفت: تا پایان امسال تمام زیرساخت های این مرکز تکمیل می شود.

حسن مستفید افزود: مرکز نگهداری معلولان ذهنی و جسمی زیر 14 سال موسی ابن جعفر (ع) این شهرستان تا پایان دی ماه جاری به بهره برداری می رسد.

در این مرکز 50 کودک معلول ذهنی و جسمی زیر 14 سال نگهداری می شود.

در پایان این مراسم از خانم یمن سلمانی دیزج مادر شهید حسن تباشیری که مبلغ 800 میلیون ریال برای ساخت این مرکز اهدا کرده بود، تجلیل شد.

زمین این مرکز را خانواده های حق زاده، رضایی، فروغی و اخلاقی اهدا کرده و مردم نوع دوست هشترود نیز در این جشن بیش از 80 میلیون ریال کمک مالی کردند.

شماره حساب 1313407309 بانک ملت شعبه هشترود و شماره کارت 6104337932173675 بنام مرکز نگهداری معلولان ذهنی موسی ابن جعفر (ع) هشترود آماده کمک خیران و همنوعان است.

شهرستان هشترود با 70 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 19 دي 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode