ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 13 دي 1393     |     کد : 82906

امام جمعه شبستر: ترویج بی‌حجابی در جامعه از سوی دشمنان نگران‌کننده است

امام جمعه شبستر گفت: خانواده‌ها و مسئولان فرهنگی باید به مقوله حجاب توجه بیشتری کنند چرا که دشمن جوانان را با بی‌حجابی اغفال می‌کند.

امام جمعه شبستر گفت: خانواده‌ها و مسئولان فرهنگی باید به مقوله حجاب توجه بیشتری کنند چرا که دشمن جوانان را با بی‌حجابی اغفال می‌کند.


به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شبستر با اشاره به اهمیت نماز اظهار کرد: در زندگانی‌مان باید به دین عمل کرده و رضایت خداوند را کسب کنیم و جایگاه عبادت در سبک زندگی را مثل پیامبر اکرم (ص) در زندگی پیاده کنیم زیرا نور معرفت، ایمان و برکت در نماز است.

وی افزود: سعی کنیم در مسیر حق حرکت کرده و در تشخیص حق و باطل دقت کنیم، دین اسلام، پیامبر اکرم(ص) و ائمه منادی حق‌اند و باید خودمان را با آنها تطبیق دهیم زیرا در زمان حال باطل با لباس حق می‌آید و انسان باید بصیرت و آگاهی‌اش آنقدر بالا باشد که حق را از باطل تشخیص دهد.

وی همچنین با تبریک سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) گفت: زمان حکومت امام زمان (عج) است و در تبعیت از این امام باید کوشا باشیم چرا که کسانی که از ایشان تبعیت می‌کنند اهل نجات بوده و بقیه در مهلکه هستند و منتظر واقعی کسی است که در مسیر پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) باشد.

محمدزاده با اشاره به فرا رسیدن ولادت پیامبراکرم(ص) و هفته وحدت تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) منادی و مروج وحدت است و با ولادت ایشان ریشه‌های ظلم و ستم متضرر شد، جامعه بشری هم به وحدت بیشتری نیاز دارد و نباید در جامعه تفرقه باشد، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تفرقه شعار دشمنان بود اما با اتحاد ما شاهد پیروزی در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف بودیم.

خطیب جمعه شبستر همچنین با اشاره به سالروز کشف حجاب توسط رضاشاه گفت: کشف حجاب یعنی نادیده گرفتن آیات قرآن کریم و مسئله حجاب طبق آیات و روایات از مسائل واجب شرعی است و خانواده‌ها و مسئولان فرهنگی باید در این زمینه دقت و توجه بیشتری کنند چرا که دشمن جوانان را به طرف بی‌حجابی اغفال می‌کند و باید مسائل سالم دینی در بین جوانان تبیین شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگ شهادت، فرهنگ عزت، صلابت و افتخار است و باید فکر و اندیشه شهدا در جامعه تبلور یافته و سینه به سینه به نسل‌های بعدی منتقل شود و این فرهنگ باید همیشه در جامعه حفظ شود.


نوشته شده در   شنبه 13 دي 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode