ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 5 دي 1393     |     کد : 82545

امام جمعه عجب شیر: اهمیت حماسه 9 دی به مردم تبیین شود

امام جمعه عجب شیر گفت: اهمیت حماسه نهم دی سال 88 به عنوان یکی از روزهای پرافتخار انقلاب اسلامی و روز میثاق با ولایت و امامت برای مردم تبیین شود.

امام جمعه عجب شیر گفت: اهمیت حماسه نهم دی سال 88 به عنوان یکی از روزهای پرافتخار انقلاب اسلامی و روز میثاق با ولایت و امامت برای مردم تبیین شود.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود شربیانی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در 29 خرداد سال 88 را موجب آگاهی مردم در خصوص توطئه های دشمنان خواند و اظهار کرد: در این روز، رهبری با بیانات مختلف در ارتباط با توطئه های دشمنان، مردم را نسبت به اهداف آنان آگاه کرد.

خطیب جمعه عجب شیر، 9 دی را نمایش غیرت دینی، بصیرت و آگاهی مردم از توطئه های دشمنان خواند و ادامه داد: تثبیت جایگاه ولایت از ثمرات این روز است.

حجت الاسلام شربیانی، یادآوری کرد: ملت ایران امسال با حضور گسترده در 9 دی، پیوند دوباره خود را با نظام و ولایت فقیه اعلام خواهند کرد.

وی همچنین با اشاره به رزمایش هفت روزه ارتش جمهوری اسلامی در سواحل خلیج فارس و دریای عمان با عنوان محمد رسول الله (ص) گفت: این رزمایش نشانگر آمادگی اقتدار ارتش ایران اسلامی و اعلام خودکفایی نظام در تولید انبوه سلاح های بومی و پیشرفته به دشمنان است.

امام جمعه عجب شیر با اشاره به اقرار رییس جمهوری آمریکا مبنی بر سیاست غلط تحریم های 50 ساله کشور کوبا، افزود: تحریم کوبا در راستای منزوی کردن این کشور از سوی آمریکا انجام و در نهایت به ضرر خودشان تمام شد.

حجت الاسلام شربیانی، خاطرنشان کرد: سیاست غلط آمریکا هم اکنون نیز علیه کشور ما انجام می شود که باید آگاهانه با اتکا به خودباوری، درآمد و داشته های خودمان کشورمان، آمریکا را وادار به اعتراف به شکست کنیم.

وی، گفت: راه حل رفع تحریم ها، تحقق اقتصاد مقاومتی بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب و صرفه جویی در مصرف منابع است که در این زمینه دولت باید برنامه اجرایی در زمینه عدم تکیه بر نفت و رونق صادرات غیرنفتی تبیین کند.

شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 5 دي 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode