ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 5 دي 1393     |     کد : 82541

امام جمعه میانه: ۹ دی رفراندم ملی در دفاع از نظام و ولایت بود

امام جمعه میانه گفت: حماسه ارزشمند ۹ دی باعث افزایش اقتدار و استحکام نظام و مقبولیت آن در میان مردم در مقابل چشم ایادی کفر و استکبار جهانی شد.

امام جمعه میانه گفت: حماسه ارزشمند ۹ دی باعث افزایش اقتدار و استحکام نظام و مقبولیت آن در میان مردم در مقابل چشم ایادی کفر و استکبار جهانی شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حامدی امروز در خطبه‌های نماز عبادی – سیاسی روز جمعه 5 دی 93، با اشاره به فرا رسیدن سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی در روز یکشنبه 7 دی ماه اظهار داشت: با وجود تلاش‌های فراوان مسئولان برای ریشه‌کنی بی‌سوادی در سطح جامعه متاسفانه شهرستان میانه همچنان دارای آمار بالایی در سطح استان است.

خطیب جمعه میانه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) مصادف با چهارشنبه 10 دی ماه، آغاز امامت حضرت مهدی موعود را در این روز به تمام مسلمانان جهان تبریک و تهنیت گفت.

خطیب جمعه میانه همچنین با اشاره به آغاز مانور نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در مناطق جنوب کشور، از عنوان این رزمایش به نام محمد رسول الله به عنوان پیام وحدت و دوستی برای کشورهای همسایه و نمایش اقتدار و توان نیروهای مسلح در مقابل چشم جهانیان یاد کرد.

وی برگزاری این رزمایش بزرگ در منطقه را مایه امیدواری دوستان ملت جمهوری اسلامی ایران و باعث ترس و هراس در دل دشمنان نظام و انقلاب خواند.

حامدی با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه تاریخی 9 دی در کشور با بیان این موضوع که از صدر اسلام تاکنون و از زمان تقابل حق علیه باطل، فتنه نیز وجود داشته است، اظهار داشت: بصیرت، تقوا و تمسک به کشتی نجات زمان که همانا ولی امر مسلمین و ولایت فقیه است، سه عامل اصلی در برون‌رفت از فتنه‌ها است.

حامدی مشارکت 85 درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 را در جهان بی‌نظیر عنوان کرد و با بیان این موضوع که حرکت ناآگاهانه برخی از مردم با حمایت گردانندگان فتنه باعث شکسته شدن صلابت انتخابات شد، خاطرنشان کرد: ضربه و جرم این جنایات بزرگ به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،با اعدام سران فتنه نیز پاک نخواهد شد و باید این افراد با خفت و خواری عمر خود را سپری کنند.

وی افزود: حماسه ارزشمند 9 دی باعث افزایش اقتدار و استحکام نظام و مقبولیت آن در میان مردم در مقابل چشم ایادی کفر و استکبار جهانی شد.

امام جمعه میانه ضمن یادآوری حماسه‌آفرینی مردم و بی‌حرمتی فتنه‌گران در روز عاشورای حسینی، خواستار یادآوری مکرر و موشکافی دقیق حماسه پر برکت 9 دی شد و از این روز تاریخی به عنوان رفراندم ملی در دفاع از نظام و ولایت یاد کرد.

وی در ادامه بر آغاز جنگ نرم علیه کشور، بعد از هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: ملاک حال فعلی و عملکرد افراد است و نه سوابق آنها، ملت شریف ایران با بصیرت و آگاهی کامل باید در مقابل توطئه‌های شوم دشمنان و مه‌آلود کردن فضای سیاسی کشور، ظاهر شوند.


نوشته شده در   جمعه 5 دي 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode