ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 5 دي 1393     |     کد : 82532

امام جمعه هشترود: کشاورزی هشترود روبه اوفول است

امام جمعه هشترود از بی‌توجهی مسئولان در احداث پایاب سد سهند هشترود انتقاد کرد و گفت: با وجود این سد متاسفانه کشاورزی منطقه با افول روبه‌رو شده و مسئولان باید گوش به زنگ باشند.

امام جمعه هشترود از بی‌توجهی مسئولان در احداث پایاب سد سهند هشترود انتقاد کرد و گفت: با وجود این سد متاسفانه کشاورزی منطقه با افول روبه‌رو شده و مسئولان باید گوش به زنگ باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی  امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: نهم دی در تاریخ ایران ماندگار شد و این روز بزرگ، ملی و تاریخی متعلق به هیچ گروه و جناح سیاسی نیست بلکه متعلق به نظام، مردم و رهبری است.

وی افزود: در این روز مردم به صورت خودجوش وارد میدان شدند و تمام نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کردند.

خطیب جمعه هشترود افزود: ملت ولایی ایران اسلامی در این روز حماسی و ماندگار فقط با هدف حمایت از آرمان‌های امام (ره)، و حمایت از ولایت فقیه زمان رهبر معظم انقلاب، حفظ خون شهدا و پاسخ قاطع و دندان‌شکن به استکبار جهانی و یاوه‌گویان وارد میدان شدند و از ایران و ایرانی حمایت کردند.

رشادی گفت: دشمنان از اول انقلاب سعی بر اختلاف بین مردم و مسئولان و قومیت‌ها داشتند اما در این روز حساس و خدایی که یوم‌الله است تمام توطئه‌های از پیش تعیین شدن دشمنان قسم خورده نظام و ملت بر باد رفت.

وی در ادامه به مشکلات شهرستان هشترود اشاره کرد و گفت: انقلاب کشاورزی و دامداری و دامپروری با ادامه پایاب سد سهند هشترود صورت می‌گیرد اما تاکنون هیچ گونه اقدامی از سوی مسئولان شهرستانی و استانی در این مورد صورت نگرفته شده است.

وی گفت: با وجود این سد متاسفانه کشاورزی منطقه با افول روبه‌رو شده و مسئولان باید گوش به زنگ باشند.

رشادی از بی‌تفاوتی بعضی مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی به منطقه هشترود انتقاد کرد و خواستار رسیدگی و حل مشکلات مردم این منطقه را شد.


نوشته شده در   جمعه 5 دي 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode