ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 1 دي 1393     |     کد : 82381

وقف به‌عنوان صدقه جاریه می باشد

امام جمعه کلیبر در خطبه های نماز جمعه این هفته،اظهار داشت: وقف به‌عنوان صدقه جاریه در زندگی اخروی است.

امام جمعه کلیبر در خطبه های نماز جمعه این هفته،اظهار داشت: وقف به‌عنوان صدقه جاریه در زندگی اخروی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی،امام جمعه کلیبردرخطبه‌های نمازجمعه این هفته،اظهارداشت: وقف به‌عنوان صدقه جاریه در زندگی اخروی است.

حجت‌الاسلام موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کلیبر،با عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت رحلت جانسوز پیامبر گرامی اسلام و امام حسن مجتبی (ع) و حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) به محضر امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری و تمام ارادتمندان خاندان رسالت، گفت: امیدواریم با اقامه مجالس بزرگداشت پیامبر اعظم اسلام و دو امام بزرگوار( علیهم السلام) ضمن عزاداری که خواهیم راجع به فضایل و سیره آن بزرگواران نیز کسب معرفت نموده و درس بگیریم.
امام جمعه کلیبربا تاکید بر مظهر رحمت بودن پیامبر اسلام، تصریح کرد: دشمنان اسلام از ترس پیشرفت اسلام و صدور آن به کل دنیا، با تبلیغات دروغین و کاریکاتورهای مختلف، به ساحت پیامبر اهانت می‌کنند و ایشان را مظهر خشونت معرفی می‌کنند، در حالیکه پیامبر اسلام، رحمه للعالمین هستند.
 حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به تجمع عظیم زائران حسینی در اربیعن حسینی، خاطر نشان کرد: اربعین امسال با شکوه و عظمت ویژه ای برگزار گردید و بنا به اخبار بیست میلیون نفر از عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین از کشور های مختلف به طرف کربلا عزیمت نمودند که حدود یک و نیم میلیون نفر زائران از ایران بود.
حجت‌الاسلام موسوی گفت: این زائران بزرگوار در حقیقت به ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین(ع) لبیک گفته و اظهار ارادت خود را به محضر آن بزرگوار رساندند.
امام جمعه کلیبر تصریح کرد: زائران حسینی در مسیرراهپیمایی نجف تا کربلا در مکان های متعدد پرچم آمریکا و اسرائیل را زیر پا گذاشته و ندای مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و این ها نشانه تجلی یافتن روح حضرت اباعبدالله الحسین(ع) چرا که این شعار ها همان شعار هیهات من الذله امام حسین(ع) در صحنه کربلا است.
حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به هفته وقف، افزود: انسان های خیر از خود باقیات الصالحات به یادگار می گذارند و این منشاء خیر و برکت مادی و معنوی است.
ایشان با تأکید بر روایات اسلامی و نقش وقف به‌عنوان صدقه جاریه در زندگی اخروی، افزود: تبلیغ در خصوص امر وقف نباید تنها به هفته وقف محدودشود، بلکه باید در مناسبت‌های مختلف نسبت به نهادینه شدن این امر اقدام شود.


نوشته شده در   دوشنبه 1 دي 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode