ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 22 آذر 1393     |     کد : 81918

برخی جریان‌های ورشکسته سیاسی می‌خواهند به حیات سیاسی خود بازگردند

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرند اظهار داشت: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یارانشان هیچ زمان در برابر فشارها، تعرض و عداوت دشمنان، در دشمن‌شناسی، امام‌شناسی و رهبرشناسی تردید به خود راه نمی‌دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرند اظهار داشت: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یارانشان هیچ زمان در برابر فشارها، تعرض و عداوت دشمنان، در دشمن‌شناسی، امام‌شناسی و رهبرشناسی تردید به خود راه نمی‌دادند.

وی افزود: برخی ورشکستگان سیاسی در راستای اهداف سوء خود به دنبال تردیدافکنی نسبت به رهبر معظم انقلاب و ولی فقیه و دشمن‌شناسی در جامعه هستند.

نعمت‌زاده اضافه کرد: ولی مردم ما همیشه با حفظ هوشیاری خودشان و بینش اسلامی در مقابل تمام اهداف شوم دشمنان مقاومت کرده و با پیروری از ولایت فقیه از دستاوردهای نظام و آرمان‌های مقدس رهبر کبیر انقلاب حراست کرده و با حضور به موقع خوشان در تمام صحنه‌ها اهداف آنها را نقش بر آب کرده‌اند.

امام جمعه مرند اظهار داشت: برخی افراد و جریان‌های ورشکسته سیاسی که به دلیل همکاری با فتنه سال 1388 حیات سیاسی‌شان را از دست داده‌اند، فکر می کنند با ایجاد تردید نسبت به رهبری و همچنین استکبار، دشمن‌شناسی در بین مردم، دانشگاهیان و دانشجویان می‌توانند به حیات سیاسی خود بازگردند.

نعمت‌زاده ادامه داد: ملت ایران تا چند نسل دیگر هم همواره مرگ بر آمریکا، اسراییل و منافق می‌گویند و از نظر آنها منافقین آدمکش، جانی و خائن هستند، از این رو از فتنه 88 و فتنه‌گران نظیر دشمنان، منافقین، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی نفرت دارند، چرا که امروزه دیگر جنایات اسرائیل غاصب به سرکردگی استکبار جهانی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع در فلسطین و غزه بر همگان آشکار است و اینکه مجامع بین‌المللی سکوت اختیار کرده‌اند، بسی جای تعجت دارد.

خطیب جمعه مرند گفت: این اشخاص و جریان‌ها فکر می‌کنند با تبرئه فتنه‌گر می‌توانند به موقعیت سیاسی در جامعه بازگردند، ولی باید بدانند که جریان‌های لائیک و لاابالی در جامعه به اندازه‌ای نیستند که بتوانند فتنه‌گران و حامیان آنها را به جایی برسانند.

وی افزود: برخی از بزرگان در فرمایشات خود یک سری تعبیراتی بکار می‌برند که عناصر وابسته به غرب و یا غربزده و لائیک تصور می‌کنند زمینه برای حضور آنها در جامعه فراهم شده، در صورتی که اینگونه نیست.

نعمت‌زاده در بخش دیگری از خطبه‌ها با تسلیت سالروز اربعین شهادت امام حسین(ع) و یاران فداکارشان گفت: اهل بیت آن حضرت بعد از 40 روز از عاشورا به کربلا بازگشتند تا اعلام کنند کربلا با شهادت این بزرگواران تمام نشده، بلکه راه آنها در مقابله با دشمنان اسلام همچنان به عشق قیام امام حسین(ع) در کربلا می‌تپد و هرگز ایثار و درسی که از سید و سالار شهیدان در انقلاب اسلامی فرا گرفته‌اند را فراموش نکرده و بس از چندین قرن این عظمت و وفاداری لرزه بر اندام استکبار می‌اندازد.

وی گفت: کربلا به عنوان یک جریان انقلابی، دگرگون‌ساز، احیاگر ارزش‌های اسلامی و سرنگون‌کننده مستکبران در طول تاریخ همواره با صلابت وجود دارد.

امام جمعه مرند در خطبه دوم نماز جمعه نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو با اشاره به برگزاری مبارزه با فساد اداری در جامعه گفت: فساد اداری می‌تواند آسیب جدی به کشور بزند و در این خصوص نه فقط دولتی‌ها و دستگاه‌های نظارتی، بلکه همه مردم وظیفه دارند و در این مبارزه عزم ملی لازم است.

نعمت‌زاده گفت: تمام اختیارات در مبارزه با فساد دست مسئولان و سران قواست و آنها باید به صورت قاطع در این زمینه برخورد کنند.

به گفته وی اگر مسئولان قصد جدی مبارزه با فساد اداری را دارند باید در خصوص مدیریت منابع انسانی تجدیدنظر کنند، برخی سهم‌خواهی‌ها در این زمینه مانعی مهم است.


نوشته شده در   شنبه 22 آذر 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode