ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 6 تير 1389     |     کد : 8187

آي‌ فون با چپ‌دست‌ها چپ افتاد

«آي فون» نسل چهارم دچار يک نقص بزرگ براي کاربران چپ دست خود است به طوري که اگر کاربران اين تلفن همراه اپل را با دست چپ بگيرند جلوي آنتن گرفته مي شود و سيگنال هاي موبايل از بين مي روند...

«آي فون» نسل چهارم دچار يک نقص بزرگ براي کاربران چپ دست خود است به طوري که اگر کاربران اين تلفن همراه اپل را با دست چپ بگيرند جلوي آنتن گرفته مي شود و سيگنال هاي موبايل از بين مي روند.
به گزارش مهر ، چپ دست ها 10 درصد از جمعيت جهاني را تشکيل مي دهند. اين افراد آموخته اند که براي بقا بايد مبارزات سختي را با دنيايي مملو از راست دست ها انجام دهند.
اکنون در شرايطي که بسياري از شرکت هاي بزرگ دنيا در حال ارائه ابزارهاي ويژه چپ دست ها هستند، شرکت استيو جابز کاربران چپ دست خود را که ساعت ها صف طولاني را براي خريد محصول جديد اپل در مقابل فروشگاه هاي اين شرکت صف کشيده بودند مايوس کرد.
در حقيقت «آي فون» جديد که از چند روز قبل رسما وارد بازار آمريکا شد دچار نقص پيش بيني نشده اي است که شرکت اپل را به شدت سردرگم کرده است.
ماجرا از آن آغاز شد که پس از فروش موفقيت آميز «آي فون» نسل چهارم در اولين روز عرضه رسمي، بسياري از مشتريان با دفاتر نمايندگي اين شرکت تماس گرفتند و اطلاع دادند که با آنتن دهي اين تلفن همراه مشکل دارند.
پس از بررسي ها مشخص شد بيشتر کاربران شاکي، چپ دست بوده اند و زماني که با دست چپ تلفن همراه را مي گرفتند آنتن خود را از دست مي دادند بنابراين استيو جابز شخصا وارد ميدان شد و ضمن تائيد اين مشکل پيش بيني نشده و شگفت انگيز توضيح داد:«آنتن آي فون جديد در موقعيتي قرار گرفته است که وقتي کاربر اين دستگاه را از طرف چپ مي گيرد روي آن پوشيده مي شود و بنابراين سيگنال هاي موبايل از بين مي رود».
رئيس اول افزود:«تمام تلفن هاي همراه فضاهاي حساسي دارند. ما از کاربران مي خواهيم که هميشه اين تلفن همراه را از طرف راست بگيرند».
اپل با اين نقص گيج کننده مي تواند بسياري از کاربران چپ دست خود را از دست بدهد. 


نوشته شده در   يکشنبه 6 تير 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode