ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 5 تير 1389     |     کد : 8172

كيف مناسب براي خانم‌ها

همان‌طور كه انتخاب لباسي متناسب با موقعيت زماني ومكاني مورد نظر شما و همچنين متناسب با اندام فردي كه آن لباس را مي‌پوشد...

همان‌طور كه انتخاب لباسي متناسب با موقعيت زماني ومكاني مورد نظر شما و همچنين متناسب با اندام فردي كه آن لباس را مي‌پوشد از اهميت قابل توجهي برخوردار است، انتخاب كيفي مناسب با لباس و اندام شما نيز ضرورت بسيار زيادي دارد. اگر قصد خريد يك كيف دستي جديد را داريد بهتر است پيش از خريد نكات زير را مورد توجه قرار دهيد تا از انتخاب خود پشيمان نشويد.
انتخاب كيف برخلاف انتخاب كفش و لباس كار سخت و پيچيده‌اي نيست. همواره بايد اين نكته را مد نظر قرار دهيد كه بهترين كيف براي هر فرد، كيفي است كه بتواند به تعادل ظاهري آن فرد كمك كند. كيف‌هاي چرمي بهترين نوع كيف براي محل كار شما و حتي خريد هستند. بهتر است در طول روز از كيف‌هاي به رنگ روشن و در هنگام شب از كيف‌هاي به رنگ تيره استفاده كنيد.
اگر مي‌خواهيد كيفي را انتخاب كنيد كه بتوانيد بدون توجه به رنگ‌ لباستان هر روز از آن استفاده كنيد، بايد كيفي به رنگ خنثي بخريد و اگر لباس شما تركيبي از چند رنگ مختلف است بهترين انتخاب، يك كيف تك‌رنگ خنثي است، اما كيف‌هاي رنگي، بيشترين تناسب و هماهنگي‌ را با لباس‌هاي تيره رنگ دارند.
اندازه كيفي كه انتخاب مي‌كنيد بيش از هر چيز به اين بستگي دارد كه مي‌خواهيد چه اشيايي را در كيف خود قرار دهيد البته بايد توجه داشت كه افراد قد بلند در انتخاب كيف هيچ‌گونه محدوديتي ندارند و مي‌توانند هر نوع كيفي را كه مورد توجه آنها قرار گرفت براي خريد انتخاب كنند، اما آنهايي كه قد بلندي ندارند و يا به اصطلاح ريزاندام هستند بايد از خريدن كيف‌هاي خيلي بزرگ اجتناب كنند. چراكه اين نوع كيف‌ها با اندام آنها تناسب ندارند، اما اگر تنها فردي بلند قد و لاغر اندام هستيد يك كيف بسيار بزرگ مي‌تواند به عنوان يك مكمل نقش بسيار مهمي در حفظ تناسب اندام شما داشته باشد. اين در حالي است كه كيف‌هاي مينياتوري بهترين گزينه براي افرادي است كه اندام كوچكي دارند. اگرچه اين روزها بسياري از افراد و بخصوص جوانان علاقه‌مند به دنياي مد علاقه زيادي به خريد كيف‌هاي مارك‌دار و گرانقيمت هستند، اما بهتر است به جاي خريد يك كيف گرانقيمت چندين كيف با قيمت مناسب و با كاربردهاي مختلف براي كار يا تفريح، مهماني و سفر بخرند تا در موقعيت‌‌هاي مختلف بتوانند از آنها استفاده كنند.
انتخاب شكل ظاهري كيف براساس سليقه شخصي افراد متفاوت است، اما تحقيقات انجام شده حاكي است معمولا كيف‌هاي مستطيلي شكل مورد علاقه افرادي است از نظر شخصيتي همواره به دنبال اين هستند كه در هر جمعي منحصر بفرد و متفاوت با ديگر افراد باشند. اگرچه كيف‌هاي چرمي اغلب رسمي به نظر مي‌‌رسند اما از آنجايي كه اغلب سنگين‌تر از ديگر انواع كيف‌ها هستند مي‌توانيد كيف‌هاي پارچه‌اي را در سفر جايگزين كيف‌هاي چرمي كنيد. بهتر است اشيايي را در كيف خود حمل كنيد كه به آنها نياز داريد و هيچ‌گاه وسايل غيرضروري را در كيف دستي خود قرار ندهيد، چراكه كيف‌هاي سنگين اغلب موجب بروز مشكلات بسياري همچون سردرد، گردن درد يا كمر درد خواهند شد. اگر فكر مي‌كنيد كه نمي‌توانيدعادت خود را در زمينه به همراه داشتن اشياي غيرضروري در كيف دستي خود براي هميشه كنار بگذاريد بهتر است اين كار را حداقل يكبار در ماه انجام دهيد تا بتدريج به آن عادت كنيد.

منابع: Fashion force front.com
جام جم آنلاين


نوشته شده در   شنبه 5 تير 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode