ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 1 مرداد 1403
دوشنبه 1 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1387     |     کد : 813

رهبر انقلاب در ديدار رئيس جمهور مجمع جزاير كومور: رهبر انقلاب در ديدار رئيس جمهور مجمع جزاير كومور:

حركت هسته‌اي ايران برجسته و رو به جلوست

 رهبر معظم انقلاب اسلامي تاكيد كردند: دشمنان جهان اسلام، با اينكه مي‌دانند فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران صلح آميز است، با آن مخالفت مي‌كنند زيرا اين حركت ملت ايران، برجسته و رو به جلوست.

 

 

به گزارش  پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، در ديدار احمد عبدالله محمد سامبي رئيس جمهور مجمع جزاير قمر، اتحاد را نياز اصلي دنياي اسلام دانستند و با اشاره به امكانات بسيار ارزشمند كشورهاي اسلامي خاطرنشان كردند: دنياي اسلام با داشتن منابع غني طبيعي، موقعيت حساس جغرافيايي، گسترش سرزميني، جمعيت و نيروي انساني فعال و كارشناس مي تواند به يك قدرت تبديل شود اما قدرتمندان سنتي جهان با اين موضوع مخالفند.
ايشان به پيشرفت‌هاي اخير كشورهاي اسلامي در زمينه هاي علمي و فناوري از جمله پيشرفت ملت ايران در دستيابي به انرژي صلح آميز هسته اي اشاره كردند و افزودند: دشمنان جهان اسلام، با اينكه مي دانند فعاليت‌هاي هسته اي ايران صلح آميز است، با آن مخالفت مي‌كنند زيرا اين حركت ملت ايران، برجسته و رو به جلوست.
حضرت آيت الله خامنه‌اي اختصاص يك كرسي دائم در شوراي امنيت سازمان ملل متحد، به كشورهاي اسلامي را ضروري و لازم دانستند و خاطرنشان كردند: جهان اسلام با وجود امكانات فراوان، از داشتن قدرت كافي براي دفاع از خود محروم است و بايد براي تحقق اين موضوع، كشورهاي اسلامي، گام‌هاي عملي بردارند و موانع خيالي و اختلافات جغرافيايي، نژادي و مذهبي را فراموش كنند.
رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به سرمايه گذاري دشمنان براي اختلاف افكني ميان مسلمانان به ويژه دامن زدن به بحث شيعه و سني افزودند: متأسفانه در دنياي اسلام برخي سياستمداران، روشنفكران و علما در اين دام گرفتار شده‌اند اما همه بايد بدانند راه قدرتمند شدن دنياي اسلام اتحاد و همكاري قلبي و عملي كشورهاي اسلامي است.


نوشته شده در   سه شنبه 28 خرداد 1387  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode