ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 7 آذر 1393     |     کد : 81284

امام جمعه عجب‌شیر: راهکار حل مسائل اقتصادی توجه به ظرفیت‌های داخلی است

امام جمعه عجب‌شیر با بیان اینکه مقام معظم رهبری ماهیت دشمنان ایران را مشخص کرد، گفت: راهکار حل مسائل اقتصادی تکیه بر اقتصاد مقاومتی و توجه به ساخت درونی قدرت با توجه به ظرفیت‌های داخلی است.

امام جمعه عجب‌شیر با بیان اینکه مقام معظم رهبری ماهیت دشمنان ایران را مشخص کرد، گفت: راهکار حل مسائل اقتصادی تکیه بر اقتصاد مقاومتی و توجه به ساخت درونی قدرت با توجه به ظرفیت‌های داخلی است.


به گزارش خبرگزاری فارس از عجب‌شیر، محمود شربیانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه عجب‌شیر با اشاره به کنگره مبارزه با گروه‌های تکفیری در قم اظهار کرد: اقداماتی که گروه‌های تکفیری انجام می‌دهند که مهم‌ترین و زشت‌ترین آن کشتن ‌بی‌گناهان است، ریشه‌های فکری و فرهنگی هم دارد و فقط و فقط دخالت دستگاه‌های جاسوسی بیگانه نیست که آنها را برای این کارها تشویق می‌کند.

وی افزود: مهم‌ترین راه حل برای پایان دادن به فعالیت گروه‌های تکفیری، اقدامات فرهنگی است که علما باید این اقدامات را انجام بدهند. باید همایش‌های مشابه همایش جریان‌های تکفیری برگزار شود که علما دور هم بنشینند و راهکاری مذهبی و دینی را برای ریشه‌کن کردن جریان تکفیر پیدا کنند.

شربیانی در ادامه سخنان خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان گفت : اگر ما به سخنان رهبر در این مراسم با دقت گوش کنیم بر حمایت ایشان از تیم مذاکره کننده در برابر کشور های 1+5 پی می‌بریم و ما هم باید همچون رهبر خود از تیم مذاکره کننده حمایت کنیم.

امام جمعه عجب‌شیر با اشاره به موضوع مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 گفت: ایران برای چندمین بار در تعاملات جهانی حسن نیت خود را نشان داده است و به قول و قرارهای داده شده عمل کرده است.

وی با اشاره به اقدامات ایران در عمل به تعهدات گفت: جمهوری اسلامی ایران با عمل به تعهدات خود به همه عالم نشان داده که به توافقات پایبند است و طوری عمل می‌کند که جای هیچ حرف و حدیثی نباشد.

شربیانی گفت: راهکار حل مسائل اقتصادی تکیه بر اقتصاد مقاومتی و توجه به ساخت درونی قدرت با توجه به ظرفیت‌های داخلی است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب با صراحت تمام موضوع اعمال تحریم‌ها قبل از موضوع هسته‌ای را بیان و تاکید کردند که موضوع هسته‌ای با مذاکرات حل نمی‌شود و مذاکرات را به تحریم‌ها گره نزنید.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی دیروز ماهیت دشمنان ایران را مشخص کرد که در پشت پرده در نامه‌های خود با التماس درخواست کمک از ایران را دارند ولی در مقابل رسانه‌ها ایران را حامی تروریست می‌خوانند.


نوشته شده در   جمعه 7 آذر 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode