ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 30 آبان 1393     |     کد : 80935

امام جمعه سراب: ایران پیروز واقعی مذاکرات هسته ای است

امام جمعه سراب با بیان اینکه ایران پیروز واقعی مذاکرات هسته ای است، گفت: تحریم ها در ملت ایران هیچ اثری ندارد و نتیجه مذاکرات هرچه باشد، بازنده میدان آمریکاست.

امام جمعه سراب با بیان اینکه ایران پیروز واقعی مذاکرات هسته ای است، گفت: تحریم ها در ملت ایران هیچ اثری ندارد و نتیجه مذاکرات هرچه باشد، بازنده میدان آمریکاست.


حجت الاسلام علی اکبر اکرمی در خطبه های نمازجمعه این شهر افزود: تیم مذاکره کننده ایرانی با تاسی به فرامین رهبری، عزت و شرافت را برای ملت ایران اسلامی به ارمغان می آورد.

وی با تاکید بر اینکه تحریم ها بر ایران و مواضع جمهوری اسلامی اثر ندارد، گفت: ملت ایران 35 سال است که تحریم ها را لمس کرده و این اقدامات در اراده ملت ایران خللی ایجاد نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران نگران تداوم تحریم ها نیست، اظهار کرد: ایران با اتکا به اقتصاد مقاومتی که هدایت کننده آن رهبر معظم انقلاب است، به حرکت خود ادامه می دهد.

حجت الاسلام اکرمی با آرزوی موفقیت برای تیم مذاکره کننده ایرانی گفت: خواست مسوولان نظام و ملت ایران در این مذاکرات برداشته شدن تحریم هاست و ایران هیچگاه از این شرط خود عدول نمی کند.

خطیب جمعه سراب در ادامه با گرامیداشت هفته بسیج گفت: تاسیس بسیج ابتکاری ارزشمند از سوی امام خمینی (ره) بود که با تلاش بسیجیان، انقلاب اسلامی از بسیاری از خطرات مصون ماند و بیمه شد.

امام جمعه سراب افزود: بسیج در بسیاری از عرصه ها اعم از فرهنگی، اقتصادی، نظامی و جنگ نرم موفقیت های بسیاری کسب کرده است.

وی با تاکید بر حفظ فرهنگ و روحیه بسیجی و شهادت طلبی در جامعه گفت: امروز پیروزی ها و موفقیت های سایر کشورهای اسلامی از جمله لبنان و سوریه نشات گرفته از این تفکر امام راحل و تشکیل بسیج همگانی است.

وی با اشاره به روز کتاب و کتابخوانی گفت: باید برای ارتقای فرهنگ کتابخوانی در جامعه تلاش کنیم و همه را به مطالعه کتاب خوب و سالم تشویق نماییم.

حجت الاسلام اکرمی با انتقاد از کاهش سرانه مطالعه در جامعه از جوانان خواست اوقات فراغت و بیکاری خود را با خواندن کتاب سپری و بر سواد و اطلاعات خود بیافزایند.

وی همچنین خواستار احیای کتابخانه مسجد امیرالمومنین (ع) سراب شد.

امام جمعه سراب در بخشی دیگر از سخنان خود با انتقاد از شیوع تکدی گری توسط گدایان غیربومی در این شهر گفت: این شهر جای رها سازی گدایان حرفه ای و زنان سیاه چرده گدانما نیست.

وی افزود: سال هاست عده ای گدا و بیمار ذهنی و جسمی که از اتباع برخی کشورهای همسایه و اهالی شهرهای جنوب کشور هستند، توسط برخی افراد سودجو در سراب رها و با تکدی گری چهره شهر رابر هم زدند.

وی از مسوولین مربوطه و دستگاه های نظامی و امنیتی خواست ضمن جمع آوری این افراد با سرکرده این باند تکدی گر برخورد کنند.

وی همچنین با انتقاد از مسوولان امور آب و فاضلاب شهری سراب گفت: آب بزرگترین استخر سرپوشیده سراب از بدو راه اندازی با آب آشامیدنی مردم تامین می شود و این درحالی است که بعد از گذشت 6 سال هنوز در این مورد چاره اندیشی نشده است.

امام جمعه سراب در پایان با اشاره به هفته دیابت از مردم خواست با تغذیه سالم و انجام تحرکات ورزشی و همگانی از ابتلا به این بیماری پیشگیری کنند.


نوشته شده در   جمعه 30 آبان 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode