ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 30 آبان 1393     |     کد : 80927

امام جمعه مراغه: هیات ایرانی در مذاکرات هسته ای بدون شک حافظ منافع نظام است

امام جمعه مراغه گفت: اعضای هیات ایرانی در مذاکرات هسته ای بدون شک حافظ منافع نظام و رعایت کننده خطوط قرمز انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه مراغه گفت: اعضای هیات ایرانی در مذاکرات هسته ای بدون شک حافظ منافع نظام و رعایت کننده خطوط قرمز انقلاب اسلامی هستند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به برگزاری آخرین دور مذاکرات هسته ای در زمان توافق شده، افزود: اگر در این مذاکره ها توافق حاصل شود به طور حتم در راستای خطوط قرمز نظام انجام شده است.

وی اظهار کرد: بدون شک طرف ایرانی قبل از اعزام به این مذاکرات با رهبر معظم انقلاب و شورای عالی امنیت ملی تمام موارد را مطرح و در ارتباط با حفظ حقوق نظام تصمیماتی اتخاذ شده تا در این مذاکرات بر اساس آن حرکت شود.

امام جمعه مراغه ادامه داد: اگر در این مذاکره ها توافقی حاصل نشود، مردم جهان مطمئن خواهند شد که دولت و ملت ایران اهل مذاکره بوده و همیشه پایبند به آرمان های نظام و حقوق توافق شده جهانی هستند.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به اینکه مسوولان دولت آمریکا نه تنها به وسیله واسطه گری برخی از سیاسمتداران بلکه با نوشتن نامه هایی به رهبرمعظم انقلاب ادعای توافق خوب در جهت حفظ منافع هر طرف را می کنند، یادآوری کرد: آن ها در سخنرانی ها و اعمال خود حرکت هایی خلاف این ادعا را انجام می دهند.

وی گفت: انقلاب اسلامی هم در این مذاکرات به دنبال توافق خوب به منزله حفظ تمام حقوق ایران و انقلاب است اما توافق خوب در نظر آمریکایی ها و برخی کشورهای اروپایی به منزله تامین امنیت رژیم صهیونیستی در منطقه است.

امام جمعه مراغه خاطرنشان کرد: ایران اسلامی تاکنون در تمام مراحل مذاکرات تعامل خوبی با گروه 5 + 1 داشته اما این گروه در جریان مذاکره ها علاوه بر ایجاد مانع، بر تحریم های خود علیه ایران اسلامی افزوده است.

حجت الاسلام پورمحمدی همچنین با اشاره به صدور فرمان امام راحل برای تشکیل بسیج مستضعفان افزود: هم اکنون این شجره طبیه الهی از بدو تاسیس خود توانسته اقدامات بی نظیری را در کشور انجام دهد.

شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 30 آبان 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode