ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 30 آبان 1393     |     کد : 80920

امام جمعه تبریز: آمریکا به بهانه مذاکرات در صدد دوقطبی کردن فضای جامعه و اثرگذاری برافکار عمومی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: استکبار جهانی بویژه آمریکا به بهانه مذاکرات هسته ای در صدد دو قطبی کردن جامعه و تاثیرگذاری بر افکاری عمومی هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: استکبار جهانی بویژه آمریکا به بهانه مذاکرات هسته ای در صدد دو قطبی کردن جامعه و تاثیرگذاری بر افکاری عمومی هستند.


آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز افزود: جریان مذاکرات هسته ای یک جریان طبیعی سیاسی است و نتیجه آن هرچه باشد ربطی به سرنوشت کشور ندارد و باید واقع بین باشیم و دچار خیالات و توهم نشویم.

وی گفت: مذاکرات هسته ای هرنتیجه ای که داشته باشد متعلق به نظام بوده و اگر توافقی حاصل شود متعلق به همه است و اگر توافقی حاصل نشود، نباید انگشت اتهام را به سمت فرد و یا افراد خاصی نشانه رفت.

آیت الله مجتهدشبستری اظهار کرد: تیم مذاکره کننده زحمات زیادی کشیده و همواره بر حق مسلم ایران پافشاری کرده و همین پیروزی بزرگی است.

وی افزود: براساس مولفه های نظام، مساله ای که سرنوشت کشور را تعیین و رقم می زند درون گرایی و توجه به ظرفیت هاست و ما نیازی به بیگانگان نداریم و این موضوع را ملت آگاه ایران درک کرده و رییس جمهوری آمریکا نیز با نوشتن نامه به رهبر معظم انقلاب عجز و ناتوانی خود را اعلام کرده است.

آیت الله مجتهدشبستری گفت: همه ما امیدواریم هستیم روز سوم آذر این مذاکرات به نتیجه برسد اما هر نتیجه ای که از این مذاکرات حاصل شود ربطی به سرنوشت کشور ندارد.

وی افزود: عده ای کج فکر که همواره به امریکا و غرب حسن ظن داشتند فکرمی کنند با به نتیجه رسیدن مذاکرات تمام مشکلات ما حل می شود، غافل از اینکه سخت در اشتباه هستند.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود به مناسبت های هفته و سالروز تاسیس بسیج مستضعفان اشاره کرد و گفت: بسیج یک نهاد مردمی است که در پنجم اذرماه 58 و در اوایل انقلاب به فرمان حضرت امام (ره) تاسیس شد.

آیت الله مجتهدشبستری گفت: بسیج یعنی پیشرو بودن در تمام عرصه های اساسی و این عرصه می تواند زمانی در میدان جنگ باشد، زمانی در عرصه های فرهنگی نمایان شود و زمانی در سازندگی کشور خودنمایی کند.

وی اظهار کرد: فرهنگ بسیجی فرهنگ غیرت، معنویت و شجاعت است و بسیجی براحتی اسیر خواسته های نفسانی نمی شود و همواره پایبند آرمان های و اهداف نظام اسلامی است.

وی اضافه کرد: بزرگداشت هفته بسیج فرصت و بهانه ای است تا ارزش ها را زنده کنیم و دشمنان اسلام بدانند تا زمانی که روحیه خدمت بی منت بسیجی در کشور حکمفرماست هیچ لطمه ای نمی توانند به نظام اسلامی بزنند.

امام جمعه تبریز در بخش سخنان خود در نماز جمعه این هفته به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشاره کرد و گفت: صهیونیست ها قصد دارند تا قدس شریف را قبضه کنند و در این راستا عده زیادی از فلسطینیان را به شهادت رسانده و خانه های زیادی را خراب کرده اند که در مقابل مردم فلسطین نیز انتفاضه جدیدی را آغاز کرده اند.

آیت الله مجتهدشبستری گفت: ملت ها و دولت های مسلمان باید از این انتفاضه حمایت کنند تا قبله اول مسلمانان را چنگال صهیونیست ها آزاد سازند.

نمازگزاران حاضر در نماز جمعه این هفته تبریز با سردادن شعار مرگ بر اسراییل حمایت خود از مردم فلسطین و انتفاضه را بار دیگر سردادند.


نوشته شده در   جمعه 30 آبان 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode