ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 23 آبان 1393     |     کد : 80627

امام جمعه مرند: تحریم‌ها بر عزت و ایستادگی ملت ایران افزوده است

امام جمعه شهرستان مرند گفت: آمریکا 36 سال است فکر می‌کند با تحریم‌های مختلف به ملت ایران فشار وارد می‌کند ولی حقیقت آن است که این تحریم‌ها بر عزت و ایستادگی ملت ایران افزوده است.

امام جمعه شهرستان مرند گفت: آمریکا 36 سال است فکر می‌کند با تحریم‌های مختلف به ملت ایران فشار وارد می‌کند ولی حقیقت آن است که این تحریم‌ها بر عزت و ایستادگی ملت ایران افزوده است.


به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حجت‌السلام علی نعمت‌زاده امروز در خطبه‌های نماز این هفته مرند که با حضور مردم ولایتمدار این شهرستان در مسجد جامع مرند برگزار شد، اظهار کرد:  آمریکا 36 سال است که به زعم خود با تحریم‌های مختلف به ملت ایران فشار وارد می‌کند ولی حقیقت آن است که این تحریم‌ها بر عزت و ایستادگی ملت ایران افزوده است.

وی در ادامه با اشاره به تمدید تحریم‌ها علیه ایران توسط رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد: آمریکا در طول این مدت، با وضع تحریم‌های مختلف نتوانسته به اهداف شوم خود دست یابد بلکه این ملت ایران است که روز به روز بر قدرتش در منطقه افزوده می‌شود.

نعمت‌زاده اظهار کرد: اخیرا نمونه‌ای از این پیشرفت‌ها را در پرواز دادن پهپاد RQ170 تمام جهان به تماشا نشستند.

امام جمعه مرند گفت: جوانان غیور ایران اسلامی در هوا فضای سپاه پاسداران با وجود تمامی تبلیغات مسموم و سوء دشمنان با انجام مهندسی معکوس توانستند پهپاد RQ170 را با موفقیت به پرواز درآورند.

حجت الاسلام نعمت‌زاده با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی گفت: کتاب بهترین دوست و رفیق انسان است و می توانیم چیزهای زیادی از کتاب‌ها یاد بگیریم.

وی افزود: با وجود پیشرفت‌های علوم ارتباطات و دسترسی افراد به ابزارهای مختلف ارتباطی نظیر رایانه ولی هیچ چیز جای کتاب را نمی‌گیرد و به مردم خصوصا جوانان و دانشجویان توصیه می کنم که کتاب بیشتر مطالعه کنند.

خطیب نماز جمعه مرند در آستانه هفته بسیج گفت: یکی از الطاف و برکات خاصه خداوند به جامعه ما ایجاد بسیج بوده که فلسفه آن مقابله با توطئه دشمن و استکبار جهانی است.

وی افزود: درحقیقت بذر تشکیل بسیج سال‌های پیش از انقلاب پاشیده شد و موسم انقلاب به ثمر نشست چنانکه قوای مخلص و متعهد بسیجی نقش ارزنده‌ای در پیروزی جنگ تحمیلی داشتند.

خطیب جمعه مرند با بیان اینکه امروز همه باید برای گسترش تفکر بسیجی گام بردارند، گفت: مبارزان مسلمان در کشورهای لبنان، سوریه و عراق با الهام گرفتن از تفکرات بسیج در در حال مبارز به با دشمنانشان هستند.

امام جمعه مرند  بسیج را یکی از یادگاران حضرت امام خمینی (ره) دانست و گفت: باید کاری کنیم تا تفکر بسیجی برای همیشه در تاریخ ماندگار شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن یاد آوری روز جهانی حمایت از بیماران دیابتی گفت انسان هر چقدر در امر سلامت خو.دو خانواده بیشتر تلاش کنند و ضمن توصیه های پزشکی و تغذیه های مناسب و پرداختن به ورزش سلامت خود و جامعه را تامین کنند .

امام جمعه مرند از خیران این شهرستان برای احسان و نذری در طول ایام محرم برای 27 هزار نفر نیازمندان تقدیر و تشکر کرد.


نوشته شده در   جمعه 23 آبان 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode