ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 23 آبان 1393     |     کد : 80623

امام جمعه هشترود: آمریکایی ها غیرقابل اعتماد و حرف های آن ها برای مذاکره دروغ است

امام جمعه هشترود گفت: آمریکایی ها قابل اعتماد نبوده و حرف های آن ها برای مذاکره با جمهوری اسلامی ایران دروغ است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدسعید رشادی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: در زمان کنونی تمامی مردم جهان از آمریکایی ها متنفر هستند و دیدگاهشان نسبت به آن ها منفی است زیرا هدفشان جزء خرابکاری و به زیر سلطه بردن کشورها چیزی دیگری نیست.

وی اظهار کرد: طولانی کردن مذاکرات 5+1 نیز که هر چند وقت در یک کشور برگزار می شود با هدف نشان دادن چهره به ظاهر مظلوم آمریکا و اروپا به مردم دنیاست.

خطیب جمعه هشترود ادامه داد: آن ها در مذاکرات عمان نیز می خواهند کشور ما را متقاعد کنند دست از نهضت های آزادیخواه و حمایت از حزب الله بردارد و همه این مذاکرات بهانه ای بیش نیست.

حجت الاسلام رشادی، یادآوری کرد: آمریکا و اروپا می خواهند شرارت کنند زیرا آن ها در تمامی جنایت های بشری دنیا دست دارند.

وی با اشاره به اهمیت ادای فریضه نماز به ویژه نمازهای جماعت در مساجد و ادارات، گفت: دشمن از حضور مردم بویژه جوانان در نماز جماعت هراس دارد و مساجد که محل حضور و تجمع جوانان و مردم در صفوف نماز جماعت است باید این صفوف گسترده تر شود.

امام جمعه هشترود با اشاره به معضل بیکاری جوانان هشترود، اظهار کرد: باید هرچه زودتر از سوی مسوولان استانی، ستادی برای اشتغال جوانان این شهرستان ایجاد و این معضل حل شود.

حجت الاسلام رشادی، ادامه داد: مسوولان محلی نیز نباید سرمایه گذارانی را که می خواهند در این شهرستان سرمایه گذاری کنند با بروکراسی اداری و بی توجهی به آن ها فراری دهند.

وی، بی تفاوتی در مورد اشتغال جوانان و سرمایه گذاری را گناه نابخشودنی خواند و گفت: اگر مسوولان استانی و کشوری در مورد اشتغال این شهرستان بی مسوولیتی کنند، طوماری از درخواست های مردم منطقه را خودم به حضور رهبر معظم انقلاب خواهم برد. شهرستان هشترود با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 23 آبان 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode