ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 23 آبان 1393     |     کد : 80621

امام جمعه مراغه: سکوت جامعه جهانی در برابر کشتار فلسطینیان درد دل امت اسلامی است

امام جمعه مراغه و نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: سکوت جامعه جهانی در برابر کشتار مردم فلسطین توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی دردی بزرگ در دل امت اسلامی است.

امام جمعه مراغه و نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: سکوت جامعه جهانی در برابر کشتار مردم فلسطین توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی دردی بزرگ در دل امت اسلامی است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به تداوم جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین افزود: سکوت جامعه جهانی به ویژه نهادهای بین المللی در برابر این جنایت ها، نوعی مشروعیت بخشی به این اقدام ها است.

وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی و استکبار با انجام این جنایت ها در صدد تامین امنیت خود در منطقه هستند اما جوانان اسلام هیچ وقت اجازه تحقق این آرزو را نخواهند داد چرا که آرمان مقابله با اشغالگران صهیونیستی را در آموزه های خود پرورش می دهند.

امام جمعه مراغه ادامه داد: رژیم صهیونیستی و حامیانش با هم متحد شده و برای دستیابی به مطامع خود به یکدیگر کمک می کنند و برخی از کشورهای اسلامی نیز در این ارتباط سکوت اختیار کرده اند.

حجت الاسلام پورمحمدی، با اشاره به برگزاری مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1 + 5 در مسقط یادآوری کرد: مصلحت اندیشی آمریکا با رژیم صهیونیستی در این مذاکره ها نیز گواهی بر هماهنگی آنان با این رژیم و حمایت از جنایت های آن در خاورمیانه است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون جوانان فلسطینی برای گرفتن حقوق خود نیازمند وحدت و یکپارچگی و حمایت امت اسلامی از آنان در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، همچنین با اشاره به روز بزرگداشت آیت الله علامه سیدمحمد حسین طباطبایی با اشاره به اینکه سالروز رحلت ایشان روز کتاب و کتابخوانی نام گرفته و هفته کتاب هم با آن آغاز می شود، گفت: دلیل این امر خلق شاهکار تفسیر علامه طباطبایی است.

حجت الاسلام پورمحمدی، افزود: با توجه به اینکه کتاب المیزان علامه طباطبایی نفیس ترین تفسیر معاصر از قرآن به شمار می رود، نامگذاری این ایام در راستای کتاب محور بودن دین ما انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه روز کتاب و کتابخوانی باید یک فرصت طلایی به منظور معرفی شخصیت های متعالی و تاریخ ساز در کشور تبدیل شود، اظهار کرد: فرهنگ مطالعه و پژوهش در جامعه کمرنگ شده و به همین دلیل ظهور شخصیت های متعالی مانند علامه طباطبایی سال های زیادی به طول می انجامد.

شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 23 آبان 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode