ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 16 آبان 1393     |     کد : 80361

امام جمعه شهر مهربان: غرب به جنگ صلیبی پنهان و مدرن خود علیه مسلمانان پایان دهد

امام جمعه شهر مهربان با اشاره به اینکه غرب از جان مسلمانان چه می‌خواهد گفت: غرب به این جنگ صلیبی پنهان و مدرن پایان دهد.

امام جمعه شهر مهربان با اشاره به اینکه غرب از جان مسلمانان چه می‌خواهد گفت: غرب به این جنگ صلیبی پنهان و مدرن پایان دهد.


به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهربان، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به ظهور سه پدیده در جهان اسلام در پی ظلم‌های صد سال اخیر اشاره و اظهار کرد: در پی ظلم صد سال اخیر امروز با سه پدیده در جهان اسلام مواجه هستیم که انقلاب اسلامی ایران در واقع چشم و چراغ و گل سرسبد این پدیده‌ها می‌باشد.

امام جمعه مهربان افزود: در انقلاب اسلامی ایران که شعار اصلی آن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، مردم در چهارچوب دین اسلام، سرنوشت خود را بدست گرفته‌اند و واکنش غرب با این پدیده افراطی بوده و نشانه آن تحریم‌های ظالمانه 35 سال گذشته و تحریک‌ها و انواع فشارها بر علیه انقلاب اسلامی ایران بوده است.

خطیب جمعه مهربان افزود: بیداری اسلامی با محوریت دموکراسی و انتخابات بدون بحث جمهوری اسلامی و استقلال یکی دیگر از این پدیده‌ها است که در فلسطین، مصر، لیبی و یمن اینگونه بیداری اسلامی شکل گرفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین جلیلی واکنش غرب به این پدیده را نیز افراطی عنوان کرد و افزود: محاصره دولت اسلامی حماس در فلسطین و درگیر کردن دولت ترکیه با دولت سوریه از جمله ترفندهای فریبکارانه غرب در برخورد با پدیده نهضت بیداری اسلامی بوده است.

امام جمعه مهربان، پدیده سوم را یاغی‌های جبهه آمریکا عنوان کرد و افزود: آمریکا در مواجهه با شوروی در افغانستان با کمک‌های دولت عربستان و پاکستان اقدام به تاسیس طالبان کرد که فرزند ناخوانده القاعده از درون آن پدید آمد.

خطیب جمعه مهربان، داعش را دومین فرزند ناخوانده آمریکا در کشور سوریه عنوان کرد و افزود: با کمک دولت ترکیه و عربستان از جبهه مخالفان تندروی اسد، فرزند نامشروع داعش بوجود آمد.

حجت‌الاسلام و المسلمین جلیلی با طرح یک سئوال اظهار کرد: غرب از جان مسلمانان چه می‌خواهد و چرا به این جنگ صلیبی پنهان و مدرن پایان نمی‌دهد؟

امام جمعه مهربان پاسخ خود را به این سئوال اینگونه مطرح کرد و افزود: جهان غرب وقتی نتوانست جلوی پیشرفت الگوی موفق انقلاب اسلامی را بگیرد به ناچار به سراغ بقیه جهان اسلامی می‌رود تا آنها را رو در روی ایران بگذارد.

حجت الاسلام و المسلمین جلیلی در ادامه خطبه دوم با گرامیداشت 18 آبان روز ملی کیفیت اظهار کرد: رمز موفقیت سازمان‌ها و کارخانجات در قرن 21 به صورت بلندمدت، آینده‌نگری، خلاقیت و کیفیت بهتر است.

امام جمعه مهربان افزود: مدیریت کیفیت جامع یعنی رضایت مشتریان، کارکنان و مدیریت آگاهی کارکنان نسبت به فرهنگ کیفیت عاملی موثر در موفقیت سازمان و کیفیت یعنی مشتری برگردد نه کالا.

خطیب جمعه مهربان با دعا برای قبولی عزاداری‌ها در پیشگاه الهی به برگزاری باشکوه نماز ظهر عاشورا در مهربان اشاره نموده و از مردم و مسئولان و به ویژه هئیت‌های مذهبی و هئیت شبیه‌خوانی که در برگزاری باشکوه نماز ظهر عاشورا  همراهی و همکاری کردند تقدیر و تشکر کرد.


نوشته شده در   جمعه 16 آبان 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode