ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 9 آبان 1393     |     کد : 80078

امام جمعه مراغه: مردم انقلابی ادامه دهنده راه شهدا هستند

امام جمعه مراغه گفت: مردم انقلاب اسلامی ایران همانند حضرت زینب (س) راه شهیدان را در اعتلای آرمان های اسلام و انقلاب ادامه می دهند.

امام جمعه مراغه گفت: مردم انقلاب اسلامی ایران همانند حضرت زینب (س) راه شهیدان را در اعتلای آرمان های اسلام و انقلاب ادامه می دهند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی روز جمعه درآیین تشییع پیکر دو شهید دوران دفاع مقدس در مراغه افزود: حضرت زینت (س) بعد از واقعه کربلا با وجود اسیر بودن تمام تلاش خود را برای رساندن اهداف امام حسین (ع) و شهیدان کربلا انجام داد.

وی اظهار کرد: هم اکنون اگر عمل به امر به معروف و نهی از منکر، سیره اهل بیت (ع)، آزادگی و حریت افتخاری برای هر مسلمان است نتیجه تلاش های حضرت زینب (س) در رساندن اهداف قیام امام حسین (ع) بعد از واقعه عاشورا است.

امام جمعه مراغه با اشاره به اینکه هم اکنون جنگ علیه انقلاب اسلامی ایران تمام نشده است افزود: در زمان حاضر باید راه شهدا را با پیروی از امام امت و خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب ادامه دهیم.

حجت الاسلام پورمحمدی افزود: با شهدا عهد و پیمان می بندیم که هر کجا اسلام، قرآن، تشیع و ولایت باشد، در آنجا به عنوان سرباز انجام وظیفه کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا با آن که در عاشورا و کربلا حضور نداشتند، پیام امام حسین (ع) را شنیدند و به آن لبیک گفتند افزود: این بزرگوران مهمترین وظیفه خود، جهاد در راه خدا را به معنای واقعی عملی ساختند.

شهیدان 'حسین کفاشیان' و 'بهرام عباس نژاد' در عملیات تفحص در منطقه ماووت شناسایی شده که درخرداد ماه سال های 1366 و1367 در ماووت به شهادت رسیده اند.

شهرستان مراغه در جریان دفاع مقدس یک هزار و 400 شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب کرده است.

شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 9 آبان 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode