ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 9 آبان 1393     |     کد : 80071

امام جمعه تبریز:قوه قضائیه افرادی را که موضوع اسیدپاشی را به فریضه نهی ازمنکر مرتبط می کنند،تعقیب کند

نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: قوه قضائیه درکنار پیگیری و تعقیب مسببان اسید پاشی دراصفهان، باید افراد و رسانه هایی که موضوع اسیدپاشی را به فریضه امر به معروف و نهی از منکر مرتبط می کنند، تعقیب کند .

نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: قوه قضائیه درکنار پیگیری و تعقیب مسببان اسید پاشی دراصفهان، باید افراد و رسانه هایی که موضوع اسیدپاشی را به فریضه امر به معروف و نهی از منکر مرتبط می کنند، تعقیب کند .


آیت الله ' محسن مجتهد شبستری ' درخطبه های نماز جمعه تبریز اظهار کرد: این جنایت مشکوک غیرقابل تحمل بوده و همه آن را محکوم می کنند و قوه قضاییه نیز پیگیر این موضوع است .

وی افزود: اسیدپاشی واقعه مشکوکی است که برخی رسانه های بیگانه و آمریکا مطالب بی پایه و اساس مطرح می کنند و برای آلوده کردن فضا و آسیب رساندن به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تلاش می کنند.

آیت الله مجتهد شبستری همچنین با تسلیت ایام در پیش تاسوعا و عاشورای حسینی گفت : باید در عزاداری ها از اهداف عاشورای حسینی و مکتب سیدالشهدا (ع) صیانت کنیم .

امام جمعه تبریز افزود: ارادت به اباعبدالله(ع) باید با معرفت توام باشد تا مکتب انسان ساز عاشورا در انسان تحول ساز شود.

آیت الله شبستری خاطر نشان کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر و نماز به عنوان الگوهایی که از مکتب امام حسین (ع) باید اخذ شود، وفاداری بی بدیل حضرت ابوالفضل العباس (س) و حجاب و عفت حضرت زینب (س) و خانواده سیدالشهدا(ع) شیوه ها و الگوهایی هستند که باید درس گرفته شود .

نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی همچنین با اشاره به فرا رسیدن یوم الله 13 آبان و مصادف شدن آن با روز عاشورای حسینی گفت : برنامه راهپیمایی 13 آبان امسال برگزار نمی شود اما این روز به علت اینکه تجلی حادثه عاشوراست و هیمنه استکبار جهانی شکسته شد نباید در عزاداری ها فراموش شود.

آیت الله شبستری اضافه کرد: 13 آبان روز تبعید حضرت امام (ره)، کشتار و شهادت دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست که در واقع روز تبلور بیداری و هوشیاری مردم بر علیه مستکبرین است.

عضو خبرگان رهبری همچنین با تسلیت سالروز شهادت آیت الله قاضی طباطبایی اولین شهید محراب انقلاب اسلامی و گرامیداشت آیت الله مهدوی کنی رییس فقید خبرگان رهبری گفت: حضور شایسته مردم در مراسم تشییع و ختم آیت الله مهدوی کنی نشان داد که مردم علاقمند روحانیان انقلابی هستند .

آیت الله مجتهد شبستری همچنین با اشاره به پیروزی های جبهه اسلام درعراق و سوریه مقابل کفر اظهارکرد: پیروزی های اخیرعراق در' یوم الصخر' ضربه سخت به داعشی ها وارد کرد، به ویژه در عملیات عاشورا و با نام مقدس امام حسین(ع) که انجام شد مناطق مختلفی آزاد شد.

وی افزود: در سوریه هم تکفیری ها برای چندمین بار شکست خوردند.


نوشته شده در   جمعه 9 آبان 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode