ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 2 آبان 1393     |     کد : 79752

امام جمعه موقت تبریز: عده ای تازه به دوران رسیده خود را وارثان انقلاب می پندارند

حجت الاسلام علی حاجی زاده در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: این عده غافل از این هستند که وارثان اصلی انقلاب شهدا هستند.

امام جمعه موقت تبریز گفت: عده ای تازه به دوران رسیده می پندارند که وارثان انقلاب هستند.

حجت الاسلام علی حاجی زاده در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: این عده غافل از این هستند که وارثان اصلی انقلاب شهدا هستند.


وی با تسلیت درگذشت آیت الله مهدوی کنی، به سجایای اخلاقی این عالم ربانی اشاره کرد و گفت: وی از یاران امین و با تقوای امام و رهبری بود، آن عده تازه به دوران رسیده که خود را وارثان انقلاب می دانند از وجود چنین شخصیت هایی در انقلاب یا خبر ندارند و یا عناد ورزی می کنند.

حجت الاسلام حاجی زاده همچنین به حکم اعدام شیخ نمر از سوی حکومت آل سعود اشاره کرد و افزود: این حکم برخلاف احکام اسلامی بوده و اعتراض به این حکم در جهان گسترده است.

وی گفت: علمای اهل سنت نیز این حکم را قبول ندارند و بارها اعتراض خود را اعلام کرده اند.

حجت الاسلام حاجی زاده اظهار کرد: این چه حکومتی است که با پیشنهاد و اعتراض فردی، وی را ابتدا به دوسال زندان با شکنجه های بسیار محکوم و سپس حکم اعدامش را صادر می کند.

وی خاطرنشان کرد: البته آل سعود سابقه چنین تصمیم های غلط را داشته است، به طوری که چند سال پیش فردی را که به خاطر تهوع، استفراغ کرده بود به حکم شرب خمر به دارآویخت و اشتباهات این چنینی در این حکومت بسیار است.

امام جمعه موقت تبریز همچنین به موضوع فتنه اشاره کرد و گفت: فتنه مختص به زمان خاصی نبوده و در هر زمان و مکانی امکان فتنه وجود دارد.

حجت الاسلام حاجی زاده افزود: در شرایطی که مناسب باشد، فتنه بروز می کند و هوس رانی و ابداع در احکام اسلامی به بروز فتنه شدت می بخشد.

وی همچنین در خصوص ماه محرم و آیین های عزاداری و قیام امام حسین (ع) سخنرانی کرد.


نوشته شده در   جمعه 2 آبان 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode