ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 22 مهر 1393     |     کد : 79361

امام جمعه تبریز: طلاب درکنار علم و دانش،حلم و تذهیب نفس نیز کسب کنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: طلاب باید در کنارعلم و دانش، حلم ، وقار و تذهیب نفس بیشتری نیز کسب کنند تا هر دوبال رسیدن به تعالی را داشته باشند .

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: طلاب باید در کنارعلم و دانش، حلم ، وقار و تذهیب نفس بیشتری نیز کسب کنند تا هر دوبال رسیدن به تعالی را داشته باشند .

آیت الله 'محسن مجتهد شبستری' روز دوشنبه همزمان با عید سعید غدیر در مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه ولی عصر(عج) تبریز با اشاره به مسوولیت سنگین طلابی که به کسوت مقدس روحانیت نایل شدند، افزود: در زمان حاضر نیاز به دین مداری و فرهنگ اسلامی بیش از گذشته است تا ارزش های انقلابی و دینی بیش از پیش در جامعه ترویج یابد .


وی همچنین با تبریک عید غدیر خم و با بیان اینکه خداوند دین اسلام را در جریان غدیر خم کامل کرد، گفت: عید غدیرعید ولایت و جشن امامت است.

آیت الله مجتهد شبستری اظهارکرد: بر این اساس مهمترین مساله جهان اسلام که رهبری جامعه اسلامی است در این روز با جانشینی حضرت علی (ع) پس از پیامبر (ص) مشخص شد .

رییس حوزه علمیه ولیعصر(عج) تبریز نیز در این مراسم با تبریک عید سعید غدیر خم گفت : به زودی با عنایت نماینده ولی فقیه در استان مقدمات ایجاد حوزه علمیه ثامن الحجج (ع) با ظرفیت تحصیل سه تا چهار هزار طلبه در تبریز آغاز می شود .

حجت الاسلام سیدی ثانی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یکهزار و 600 طلبه در یازده حوزه علمیه خواهران و برادران در شهر تبریز تحصیل می کنند ،افزود : با توجه به اینکه جمعیت تبریز بیش از یک میلیون و 700هزار نفر است جمعیت طلاب حوزه های این شهر باید افزایش یابد .

در این مراسم 26 طلبه حوزه علمیه ولیعصر (عج) تبریز به افتخار روحانیت نایل شده و معمم شدند .


نوشته شده در   سه شنبه 22 مهر 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode