ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 18 مهر 1393     |     کد : 79225

امام جمعه مرند: داعش زائیده آمریکا و اسلام آمریکایی است

امام جمعه مرند گفت: امروز پدیده شوم تکفیری‌ها و داعشی‌ها تداوم همان اسلام انحرافی است که امام عزیز و رهبر عزیزمان از آن به نام اسلام آمریکایی نام می‌برند.


امام جمعه مرند گفت: امروز پدیده شوم تکفیری‌ها و داعشی‌ها تداوم همان اسلام انحرافی است که امام عزیز و رهبر عزیزمان از آن به نام اسلام آمریکایی نام می‌برند.


به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرند با گرامیداشت عید سعید غدیرخم اظهارکرد: عید غدیر، ولایت را برای همیشه در زمین نگه داشته و ولایت را برای تکمیل دین و استمرار نبوت و رسالت قرار داده است.

وی گفت: ولایت، علت استمرار و ادامه حیات اسلام است و اگر ولایت نبود همه اسلام به تدریج و آرام و آرام حذف می‌شد.

نعمت‌زاده با اشاره به شیطنت‌های که آمریکای جنایتکار به دست گروهی که خودش پرورش داده و تنها هدفی را دنبال می‌کند فقط ضربه زدن به اسلام و از بین بردن وحدت بین مسلمان جهان است، افزود: قصد آمریکا از به راه انداختن این جنگ، نابود کردن داعش نیست بلکه آنها می‌کوشند دولت‌های سوریه و عراق را تضعیف کنند.

خطیب جمعه مرند تصریح کرد: آمریکا و حامیانش به بهانه مبارزه با داعش دست به قتل عام مردم بی‌گناه در سوریه و عراق می‌زنند و در واقع ائتلاف ضد داعش، فریب و نیرنگی دیگر برای تسلط بر منطقه است.

وی با اشاره به جنایات منافقین اظهار کرد: دولت‌های غربی، منافقین تروریست که هیچ کشوری حاضر به پذیرش آنها نبود را حمایت کردند و این رسوایی، برای آنها در تاریخ ثبت شده است.

نعمت‌زاده ضمن اشاره به پیام مقام معظم رهبری به کنگره عظیم حج تصریح کرد: در این پیام حکیمانه، مسئله اسلام ناب و اسلام آمریکایی به خوبی بیان شده است. ولی آمریکا هنوز مردم ایران و مسئولان دلسوز را نشناخته است، مدام در به راه انداختن جنگ روانی و تهدیدات می‌خواهد به اهداف شوم خودجا انداختن رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل است از همه گزینه‌ها استفاده کرده ولی موفق نبوده و نخواهد شد.

امام جمعه مرند در بخش دیگری از سخنانش؛ به برگزاری جشن عاطفه‌ها و برپایی پایگاه‌های جمع آوری هدایای مردم در نماز جمعه اشاره کرد و از مردم مومن و نوعدوست مرند نیز خواست تا با هدایای نقدی و غیرنقدی، دل دانش‌آموزانی که امکانات مناسب تحصیلی ندارند را شاد کنند.

وی با یادآوری سپری شدن هفته نیروی انتظامی، گفت: نیروهای خدوم انتظامی، آرامش جامعه ما را تامین می‌کنند.

نعمت‌زاده به هفته اولیاء و مربیان نیز اشاره و گفت: آموزش و پرورش نمی تواند همه تعلیم و تربیت را برعهده داشته باشد و باید خانواده‌ها در این امر مهم مشارکتی فعال داشته باشند.

خطیب نماز جمعه مرند با اشاره به 18 مهرماه سالروز تاسیس وزارت اطلاعات از 30 سال تلاش ارزشمند و موفقیت‌های چشمگیر سربازان گمنام امام زمان (عج) تقدیر و تشکر کرد.

وی اشراف کامل بر تحرکات دشمن در دورترین نقطه کشور و مقابله با دشمنان نظام و ملت بزرگ ایران از ویژگی‌های بارز نیروهای مخلص و توانمند وزارت اطلاعات است و امروز اشراف کامل نیروهای امنیتی بر تحرکات شوم استکبار جهانی مثال زدنی است.


نوشته شده در   جمعه 18 مهر 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode